ליברפול ממש לא מתכוונת לעשות חיים קלים לטוטנהאם ונצמדה אליה בראש הטבלה לאחר 0:4 מרשים על וולבס. גם לאלופת אנגליה וגם לספרס 24 נקודות בתום 11 מחזורים בפרמייר-ליג. במשחק נכחו 2,000 אוהדים שחזרו לאנפילד לראשונה מזה תשעה חודשים וקיבלו את השחקנים בשירה המפורסמת שלהם.
מוחמד סלאח העלה את ליברפול ליתרון (24) עם התשיעי שלו העונה. ג'ורג'יניו ויינאלדום הכפיל עם פצצה לחיבורים בתום מתפרצת (58), ג'ואל מאטיפ נגח את השלישי ונלסון סמדו הבקיע שער עצמי (78).
4 צפייה בגלריה
ליברפול
ליברפול
חוגגת
(צילום: גטי אימג'ס)
4 צפייה בגלריה
ליברפול
ליברפול
הקהל חזר לאנפילד
(צילום: רויטרס)
לסטר עדיין לא ויתרה על הצמרת וניצחה הערב (ראשון) 1:2 את שפילד יונייטד משער דרמטי של ג'יימי וארדי בדקה ה-90. השועלים שמו מאחור את שני ההפסדים האחרונים ועלו זמנית למקום השלישי בפרמייר-ליג.איוסה פרס העלה את לסטר ליתרון בדקה ה-24 לאחר שהגיע ראשון לריבאונד. השוויון היה מהיר במיוחד ולקח שתי דקות בלבד, אוליבר מקברני הסקוטי קבע 1:1. וארדי אמר את המילה האחרונה עם מתפרצת קטלנית ושער תשיעי העונה בליגה, כמו סון יונג-מין מטוטנהאם.
לאחר רצף של שני הפסדי ליגה, קריסטל פאלאס הביסה אחר הצהריים (ראשון) את הלפני אחרונה בטבלה, ווסט ברומיץ', בתוצאה 1:5. החגיגה התחילה דווקא משער עצמי של דארנל פורלונג בדקה השמינית. תשע דקות מאוחר יותר הוא ניסה לתקן, אך הכדור שלו פגע רק בקורה.
4 צפייה בגלריה
זאה חוגג
זאה חוגג
זאה חוגג
(צילום: AFP)
4 צפייה בגלריה
שחקני ברומיץ' מאוכזבים
שחקני ברומיץ' מאוכזבים
שחקני ברומיץ' מאוכזבים
(צילום: רויטרס)
בדקה ה-30 קונור גלאגר קבע את השוויון. ארבע דקות מאוחר יותר והמארחת החלה לאבד את זה: מתאוס פריירה הורחק והשאיר את חבריו בעשרה שחקנים על הדשא. למחצית השנייה פאלאס עלתה במטרה לסגור עניין. צמד של ווליפריד זאהה (55, 68) וצמד של כריסטיאן בנטקה (59, 82) הפכו את המשחק לחד צדדי לחלוטין ונעלו את ברומיץ' הרחק למטה, עם 6 נקודות בלבד בתום 11 מחזורים. בשבת (17:00) הם יפגשו את ניוקאסל יונייטד. קריסטל פאלאס, שנמצאת במקום ה-11, תפגוש את ווסטהאם.
פורסם לראשונה: 15:57, 06.12.20