האם לוקה יוביץ' יימצא את עצמו בכלא? בסרביה בהחלט היו רוצים לראות זאת קורה. התביעה במשפט של חלוץ ריאל מדריד בגין הפרת הבידוד שלו מוקדם יותר השנה דורשת שהוא ייענש בשישה חודשי מאסר, כך טוענת סוכנות הידיעות הסרבית טאניוג.
בחודש מרץ האחרון יוביץ' עזב את ביתו במדריד וטס לסרביה כדי להשתתף בחגיגות יום ההולדת של בת זוגו. הוא נתפס על ידי המשטרה המקומית וניסה להתנצל, אך סיפק תירוץ מוזר.
1 צפייה בגלריה
לוקה יוביץ' בפעולה
לוקה יוביץ' בפעולה
בסרביה דורשים חצי שנת מאסר. יוביץ'
(צילום: רויטרס)
"בעקבות המצב הקשה בעולם וגם כאן במדינה שלי, הגעתי כדי לתמוך בעם שלי", כתב בפוסט שפירסם אז. "אני מתנצל מאוד שהפכתי לנושא המרכזי, ולא צוותי הרפואה שמטפלים במשבר. כשהייתי בספרד עברתי בדיקת קורונה והיא יצאה שלילית, לכן החלטתי לטוס לסרביה. כשהגעתי, שוב עברתי בדיקה, וגם היא יצאה שלילית".
"אני מתנצל מאוד שכמה אנשים לא הנחו אותי כמו שצריך ואמרו לי מה צריך לעשות כשנמצאים בבידוד עצמי. בספרד יכולתי לצאת לבית המרקחת ולסופרמרקט כדי לקנות דברים שהייתי צריך, וזה לא המקרה כאן. אני רוצה להתנצל אם בכל דרך שהיא פגעתי או סיכנתי מישהו".
חלוץ ריאל חטף אז ביקורת מכל הכיוונים, כולל מראש ממשלת סרביה אנה ברנאביץ', שאמרה: "הכדורגלנים שלנו נותנים לנו דוגמה שלילית ומתעלמים מהוראות הבידוד העצמי".
ליוביץ' ניתנת אפשרות לשלם כ-30 אלף אירו כדי לבטל את כל האישומים נגדו, וקשה להאמין שהוא לא יבחר באופציה הזו, בטח כשהמסלול השני עשוי לכלול חצי שנה בכלא.