ברצלונה עלתה אתמול (שני) למשחק מול ויאדוליד כשהיא יודעת שאחרי ההפסד של אתלטיקו מדריד לסביליה, ניצחון יציב אותה במרחק נקודה אחת מהפסגה, כשלראשונה מזה זמן רב היא תלויה בעצמה במאבק האליפות. ערב מתיש הסתיים בשער דרמטי של עוסמאן דמבלה בדקה ה-90, שנתן לקטלאנים 0:1 ואת שלוש הנקודות.
"הקבוצה יכולה לנצח את כל המשחקים שנותרו עד סיום העונה, אבל המשחק הזה הוכיח שנצטרך להיות במיטבנו בכל אחד ואחד מהם", אמר רונלד קומאן בסיום. "צריך להיות חדים מול השער, הקבוצה צריכה להישאר רעננה - יכול להיות שחלון המשחקים הבינלאומי הוא שגרם לנו להיראות קצת עייפים היום. אם נחזור לכושר שהיינו בו קודם לכן - אנחנו יכולים לנצח את כל המשחקים".
2 צפייה בגלריה
עוסמאן דמבלה חוגג
עוסמאן דמבלה חוגג
עוסמאן דמבלה חוגג
(צילום: AFP)
המאמן התייחס לכובש שער הניצחון דמבלה שמציג יכולת גבוהה העונה אחרי האכזבה ממנו וריבוי הפציעות שלו מאז שהגיע ב-2017: "הוא שחקן חשוב עבורנו. הוא הראה את זה הערב עם ההופעה שלו ובעיקר השער שנתן לנו שלוש נקודות. ההתפתחות שלו לאורך העונה הזאת היא טובה מאוד. הוא השתפר מאוד מבחינה פיזית, זה בעיניי היה המפתח לאיכות שהוא מציג והעקביות שלו". כשנשאל אם הצרפתי צפוי להמשיך במועדון בעונה הבאה ענה באופן חד-משמעי: "אם זה תלוי בי, אני רוצה שהוא יישאר".
בינתיים, עם או בלי קשר לעתידו של דמבלה, בברצלונה עסוקים גם באפשרות צירופו של ארלינג הולאנד. על פי דיווחים התחושה במועדון כרגע היא שיהיה קשה מאוד להשלים את העסקה. למרות רצונו החד-משמעי של הנשיא החדש-ישן ז'ואן לאפורטה לצרף את הנורבגי, המצב הכלכלי של ברצלונה, שכולל חוב של 1.2 מיליארד אירו, יקשה עליה להוציא את הסכומים הגבוהים הדרושים כדי לצרפו.
2 צפייה בגלריה
קומאן על הקווים
קומאן על הקווים
קומאן על הקווים
(צילום: AP)
להולאנד יש סעיף שחרור על סך 75 מיליון אירו בחוזה, אבל ניתן להפעיל אותו רק בקיץ 2022. התחרות הגדולה עליו ברחבי היבשת (נפגש גם עם ריאל מדריד וזוכה להתעניינות ערה מאוד מצד הגדולות של אנגליה) תוביל כנראה למכירתו בסכום גבוה הרבה יותר כבר הקיץ.