רגע לפני היציאה לפגרת הנבחרות, ברצלונה יודעת שהיא חייבת להשיג אחר הצהריים (שבת, 17:15) ניצחון על בטיס, אם היא לא רוצה שריאל סוסיאדד ושאר קבוצות הצמרת יברחו לה.
הקטאלנים נראים נורא בליגה, ואספו 8 נקודות בלבד ב-6 המחזורים הראשונים. למעשה, לאו מסי ושחקניו לא ניצחו בליגה למעלה מחודש.
3 צפייה בגלריה
מסי מאוכזב
מסי מאוכזב
מסי. משחק קריטי
(צילום: גטי אימג'ס)
3 צפייה בגלריה
רונלד קומאן בטורינו
רונלד קומאן בטורינו
קומאן. לא מספק תוצאות בינתיים
(צילום: רויטרס)
גם בתקשורת הקטאלנית מודעים לכך, ולא סתם על שער העיתון "ספורט" התנוססה התמונה של מסי עם הכיתוב "לנצח, לנצח, לנצח".
אקס ברצלונה וחברו הקרוב של הפרעוש, לואיס סוארס, התייחס בראיון שנתן ל"אס" למוטיבציה של מסי בימים האחרונים. "יש לו את אותה התלהבות כמו בעבר", ציין החלוץ, שככל הנראה התכוון באופן עקיף גם להרגשה של הארגנטינאי לאחר התפטרותו של הנשיא ז'וזפ מריה ברטומאו, אותו לא אהב בלשון המעטה.
3 צפייה בגלריה
שער "ספורט" הקטאלני
שער "ספורט" הקטאלני
שער "ספורט" הקטאלני
מבחינת התוצאות, אין ספק שלברצלונה הולך הרבה יותר טוב בליגת האלופות, שם היא בלתי מנוצחת, אבל ההופעה שלה באמצע השבוע מול דינמו קייב (1:2) לא יכולה להרגיע את רונלד קומאן. האוקראינים היו טובים יותר משחקניו, ורק יום ענק של מארק-אנדרה טר שטגן, שחזר לשער, הציל את בארסה מהפסד מביך.
לקראת המשחק היום קומאן מתכוון לבצע ככל הנראה שני שינויים. קלמון לנגלה וסרג'י רוברטו ישובו ל-11 על חשבונם של סרג'יניו דסט ומיראלם פיאניץ'. פדרי, אנסו פאטי ואנטואן גריזמן צפויים להמשיך בהרכב.