מסימיליאנו אלגרי יהיה מאמנה הבא של ריאל מדריד, כך דיווח הלילה (בין שבת לראשון) העיתונאי פבריציו רומאנו, שאחראי בשנים האחרונות ללא מעט סקופים. "נשיא ריאל, פלורנטינו פרס, התקשר לאלגרי לפני שלוש שנים ורצה אותו, אבל אלגרי דחה את ההצעה כי רצה להישאר ביובנטוס. עכשיו אלגרי פנוי, השיחות כבר התנהלו בין הצדדים והוא הסכים לקחת את הג'וב", צייץ רומאנו.
אלגרי בן ה-53 אימן את יובה במשך חמש שנים וזכה איתה בחמש אליפויות וארבעה גביעים. פעמיים הוא העפיל לגמר הצ'מפיונס, אבל הפסיד לברצלונה וריאל. עוד קודם לכן עבד גם במילאן וזכה איתה באליפות ובסופרקופה (2011).
3 צפייה בגלריה
אלגרי
אלגרי
אלגרי
(צילום: AP)

זידאן עצר את השמועות

על פי דיווח של תחנת הרדיו הספרדית "אונדה סרו", זינדין זידאן כבר הודיע לשחקני ריאל מדריד כי הוא יעזוב את המועדון בסיום העונה. הצרפתי מבין שלמרות שיש לו חוזה גם לעונה הבאה, הוא מיצה את עצמו בבלאנקוס אחרי שהגיע לקדנציה שנייה ב-2019, חצי שנה בלבד לאחר שעזב את המועדון בפעם הראשונה.
"יש רגעים שאתה צריך להיות בהם, ואחרים בהם אתה צריך לעזוב לטובת כולם", אמר זידאן לאחרונה במסיבת עיתונאים ופיזר רמז עבה בנוגע לעתידו בקבוצה.
3 צפייה בגלריה
זידאן מוטרד
זידאן מוטרד
זידאן
(צילום: רויטרס)
כבר בחודש מרץ הסתמן כי זידאן השלים עם העובדה כי לא ימשיך. ריאל אמנם עדיין במאבק האליפות, אבל זאת לא הייתה עונה טובה עבורה, בטח לא עם ההדחה מליגת האלופות. פעם אחר פעם הוא נשאל בנוגע לעתידו, וניסה להימנע מלתת תשובות.
בינתיים, באיטליה כבר עלו דיווחים שיובנטוס מתעניינת בשירותיו ותשמח לקבל אותו בזרועות פתוחות. כבר לא מעט שנים שהגברת הזקנה בה שיחק זידאן מנסה לשכנע אותו לחתום, והקיץ הזה עשוי להיות התזמון המושלם. "טוטוספורט" האיטלקי דיווח לפני מספר ימים שיובה כבר מכינה עבור זידאן הצעת חוזה לרגע בו יעזוב את ריאל.
3 צפייה בגלריה
רונאלדו מאוכזב
רונאלדו מאוכזב
ישתף פעולה עם רונאלדו?
(צילום: gettyimages)