אחרי שלא כבש נגד אתלטיקו מדריד בליגה האלופות (0:4), רוברט לבנדובסקי החליט לתקן את ה"עוול" וכיכב הערב (שבת) עם שלושער גדול - 0:5 לבאיירן מינכן על איינטרכט פרנקפורט במחזור החמישי בבונדסליגה. לירוי סאנה הוסיף שער ובישול.
מה שמעיב על החגיגה היא פציעתו של המגן הנהדר אלפונסו דייויס, שספג מכה בקרסול ונאלץ לצאת מהמגרש שלוש דקות לאחר פתיחת המשחק. הוא נאנק מכאבים וירד מהמגרש בעזרת הצוות הרפואי, בעודו ממרר בבכי. הצרפתי לוקאס הרננדז נכנס במקומו ויהיה זה שיחליף אותו במקרה וייעדר.
2 צפייה בגלריה
אלפונסו דייויס יורד מהמגרש
אלפונסו דייויס יורד מהמגרש
אלפונסו דייויס יורד מהמגרש
(צילום: רויטרס)
2 צפייה בגלריה
רוברט לבנדובסקי חוגג
רוברט לבנדובסקי חוגג
רוברט לבנדובסקי חוגג
(צילום: AFP)
לבנדובסקי העלה את מאזנו העונה ל-10 שערי ליגה, ארבעה יותר מאנדריי קרמאריץ' (הופנהיים) ושישה יותר מארלינג הולאנד (דורטמונד).
רד בול לייפציג שמרה על המקום הראשון עם 1:2 קשה על הרטה ברלין בבית. ג'ון קורדובה העלה את האורחת ליתרון כבר בדקה השמינית, אבל דאיו אופאמקאנו השווה כעבור שלוש דקות בלבד, ומרסל סביצר הבקיע בפנדל את שער הניצחון החשוב (77). ארבע דקות לאחר שנכנס כמחליף אצל הרטה, דיובאיסו זפאיק ספג צהוב שני והורחק (50).
בדרבי של חבל הרוהר, דורטמונד הביסה 0:3 את שאלקה. מנואל אקאנג'י (55), ארלינג הולאנד (61) ומאטס הומלס (78) כבשו את השערים.
בורוסיה מנשנגלדבאך השיגה ניצחון דרמטי על מיינץ בחוץ - 2:3. לארס שטינדל כבש ראשון לאורחת (15), ז'אן פיליפ מאטטה הפך לזכות מיינץ עם צמד (23, 36), אבל יונאס הופמן (76, פנדל) ומתיאס גינטר (83) אמרו את המילה האחרונה. במשחק נוסף, אוניון ברלין ופרייבורג נפרדו ב-1:1.