מארק-אנדרה טר שטגן, שוערה של ברצלונה ונבחרת גרמניה, יעבור השבוע ניתוח בברכו ויחמיץ את היורו הקרוב. המועדון הקטלאני אישר את הפרטים ומסר כי הוא יחמיץ גם את פתיחת העונה הבאה.
"החלטתי יחד עם הצוות הרפואי של המועדון שאעבור ניתוח בברך", כתב טר שטגן באינסטגרם. "אני עצוב שאחמיץ את היורו הקיץ עם גרמניה, ובפעם הראשונה מזה הרבה שנים אתמוך בנבחרת כאוהד ומקווה שנזכה. מקווה שהאוהדים ישובו למגרשים כשאחזור מהפציעה, אני מתגעגע לזה".
2 צפייה בגלריה
מארק אנדרה טר שטגן
מארק אנדרה טר שטגן
לא העונה שלו. מארק-אנדרה טר-שטגן
(צילום: getty images)
הפוסט של טר-שטגן
חשוב לציין שיואכים לב, מאמן הנבחרת, מעדיף את מנואל נוייר על-פני טר שטגן ובכל מקרה הוא לא היה אמור לפתוח בהרכב.
השוער יחמיץ כמובן גם את המשחק האחרון וחסר החשיבות של ברצלונה, מול אייבאר בליגה הספרדית. "אני מאוכזב מההפסד לסלטה ויגו (2:1) ומכך שאיבדנו סופית את הסיכוי לזכות בלה ליגה", כתב הגרמני באותו פוסט.
2 צפייה בגלריה
רוברטו מאנצ'יני
רוברטו מאנצ'יני
האריך חוזה. מאנצ'יני
(צילום: gettyimages)

מאנצ'יני האריך חוזה בנבחרת איטליה

מאמן נבחרת איטליה, רוברטו מאנצ'יני, האריך את חוזהו עד 2026. נשיא ההתאחדות האיטלקית גבריאלה גראבינה אישר שהמאמן הנוכחי יוביל את הנבחרת הלאומית בשני טורנירי היורו הקרובים ובשני גביעי העולם הקרובים.
"רצינו המשכיות בעבודה שלנו, עשינו בחירה חשובה, שהתקבלה על ידינו בהתאחדות ולא על ידי ספונסרים או גורמים אחרים. אנחנו רוצים לקדם את ההתלהבות של האוהדים האיטלקים ועכשיו אנחנו מכוונים לזכייה בתואר אחרי שפספסנו את זה במשך שנים ואנחנו חייבים להתקדם", הסביר נשיא ההתאחדות האיטלקית, גבריאלה גראבינה.