רצף של 12 משחקים ללא הפסד של מנצ'סטר יונייטד הסתיים אתמול (רביעי) באולד טראפורד - ודווקא ב-2:1 לנועלת הטבלה שפילד יונייטד. עד כמה זה היה מפתיע? שפילד השיגה בסך הכל את נצחונה השני בפרמייר-ליג ולראשונה העונה כבשה שני שערים במשחק בודד. מטורף.
ליונייטד יש 40 נקודות והיא נותרה במקום השני, נקודה פחות מסיטי לה יש גם משחק פחות. "כל הקבוצה תחטוף ביקורת, גם אני", הודה בסיום מנג'ר יונייטד, אולה גונאר סולשיאר. "ואנחנו צריכים לחטוף. לא הנענו מספיק טוב את הכדור, לא שלטנו בקצב וכנראה שגם לא רצנו מספיק. היו שטחים פנויים, פרצות בהגנה, בעיקר במחצית הראשונה".
3 צפייה בגלריה
פול פוגבה
פול פוגבה
הפנים של פוגבה ושחקני יונייטד אומרות הכל
(צילום: EPA)
3 צפייה בגלריה
לוח התוצאות לא מותיר מקום לספק - זו הפתעת העונה
לוח התוצאות לא מותיר מקום לספק - זו הפתעת העונה
לוח התוצאות לא מותיר מקום לספק - זו הפתעת העונה
(צילום: AP)
3 צפייה בגלריה
אולה גונאר סולשיאר
אולה גונאר סולשיאר
"אנחנו צריכים לחטוף ביקורת". סולשיאר
(צילום: AFP)
יונייטד הפסידה לראשונה מאז 1973 לשפילד יונייטד וסולשיאר הסביר: "כשאתה סופג שני שערים שטותיים, זו בעיה". למרות זאת, טען הנורבגי כי "אין לנו זמן לקחת ללב. יש משחק בשבת מול ארסנל ונצטרך להיות מאוחדים. אני מצפה שהיכולת תהיה טובה הרבה יותר".
את עיקר הביקורות חטפו השוער דויד דה חאה ("האשם העיקרי להפסד", נכתב ב-ESPN), שטעה בשער הראשון שספג ובעיקר אנתוני מרסיאל, שפתח בהרכב והציג משחק נורא. "אנתוני עובד ממש קשה באימונים, על הסיומת והתנועה שלו. אין לי שום נקיפות מצפון על זה שהוא שיחק", הודה סולשיאר.
הממים כמובן התחילו עם שריקת הסיום
שחקן העבר האגדי של המועדון, ריו פרדיננד, חשב כמובן אחרת. "הוא ומרקוס רשפוד היו בלתי נראים", אמר פרדיננד. "לא הגיעו לשום כדור, לא סיימו שום התקפה. בכלל, זו הייתה הופעה קודרת של יונייטד, חסרת חיים. בחוסר העקביות הזו הם לא יזכו העונה באליפות".
בשפילד, לה יש בסך הכל 8 נקודות העונה, כמובן חגגו. קין בריאן ואוליבר ברק הבקיעו אתמול את שערי הבכורה שלהם. וכן, זו הפעם הראשונה ששני שחקנים כובשים שער בכורה בקריירת הפרמייר-ליג נגד יונייטד, מאז עשו זאת אסטבן קמביאסו וג'יימי וארדי. כן, וארדי) במדי לסטר בספטמבר 2014.
"תוצאה מדהימה", הודה ברק ההמום. "זה היה משחק שהיינו חייבים לנצח ואני מתרגש בשביל כולם. הראינו אומץ גדול ונחישות. שיחקנו טוב בכל משחק, אבל לא הצלחנו להוציא נקודות. הפעם הייתה תצוגת אופי נפלאה".