בשבוע שעבר יובנטוס ספגה הפסד שני העונה, כשנכנעה לאינטר של האקס אנטוניו קונטה. ההפסד הזה הדליק לא מעט נורות אדומות, ופתאום הפנטזיות על אליפות עשירית ברציפות וראשונה של אנדראה פירלו החלו להתרחק.
מאז יובה הספיקה לזכות בסופר-קאפ האיטלקי, עם ניצחון על נאפולי, ראתה איך מילאן (תבוסה 3:0 לאטאלנטה) ואינטר (0:0 מול אודינזה) מאבדות נקודות והיום (ראשון) היא עשתה את העבודה שלה עם 0:2 מול בולוניה וצימקה את הפער בפסגה לשבע נקודות.
2 צפייה בגלריה
ארתור
ארתור
ארתור חוגג עם החברים
(צילום: רויטרס)
2 צפייה בגלריה
ווסטון מקני
ווסטון מקני
איזה עונה יש לו. ווסטון מקני
(צילום: רויטרס)
ארתור (15) כבש את הראשון הודות לבישול של כריסטיאנו רונאלדו, שרק בשבוע שעבר הפך לכובש הגדול בהיסטוריה, ווסטון מקני המשיך בעונת הפריצה הנפלאה שלו והכפיל בדקה ה-71.
אז כן, הפער מהפסגה עומד על שבע נקודות, אבל לגברת הזקנה עדיין משחק חסר (מול נאפולי) ומפגשים מול הרוסונרי והנראזורי, כך שאל תספידו כל כך מהר את רונאלדו וחבריו. במחזור הבא יובנטוס תתארח אצל סמפדוריה, בולוניה תצא לסן סירו למפגש מול מוליכת הטבלה.
נאפולי קיבלה הזדמנות לעקוף את האלופה ולהיצמד בעצמה לחבורת הצמרת, אבל פישלה והפסידה 3:1 לוורונה. דווקא הפרטנופי עלו ליתרון כבר בדקה הראשונה עם שער של אירווינג לוסאנו, אבל המארחת הפכה. פדריקו דימרקו (34) השווה, אנטונין בראק (62) ומתיאה זקאני (79) השלימו את המהפך במחצית השנייה. במשחקים נוספים: לאציו - סאסואולו 1:2, גנואה - קליארי 0:1, פארמה - סמפדוריה 2:0.
פורסם לראשונה: 15:24, 24.01.21