68 משחקים רצופים, זה היה המאזן הביתי של ליברפול בפרמייר-ליג, שנשבר לפני כחודש וחצי כשברנלי הדהימה את האלופה היוצאת באנפילד וניצחה אותה 1:0. מאז הקבוצה של יורגן קלופ הפכה את האצטדיון הביתי שלה למקום הכי משתלם לשחק בו.
היום (ראשון) היא ספגה 1:0 מפולהאם, שהיה ההפסד הביתי השישי ברציפות שלה. מריו למינה הבקיע את השער היחיד במשחק בדקה ה-45.
4 צפייה בגלריה
מוחמד סלאח
מוחמד סלאח
מתוסכל. מוחמד סלאח
(צילום: getty images)
4 צפייה בגלריה
שחקני פולהאם חוגגים
שחקני פולהאם חוגגים
שחקני פולהאם חוגגים
(צילום: getty images)
זה היה ההפסד התשיעי של המרסיסיידרס העונה, שבקצב הזה תצטרך נס כדי להשיג את אחד מארבעת המקומות הראשונים שהמובילים לליגת האלופות בעונה הבאה.
כשמשווים את ליברפול של העונה למנצ'סטר יונייטד של דייויד מויס למשל, שקיבל את הקבוצה אחרי זכייה באליפות (בדיוק כמו ליברפול) והפרישה של אלכס פרגוסון, הנתונים לא מעודדים. איכשהו קלופ ושחקניו מצליחים נכון לעכשיו להיות גרועים אפילו יותר מאותה עונת בלהות של השדים האדומים.
אגב, זהו ניצחון ראשון של פולהאם על ליברפול מאז 2012, וביום רביעי היא תארח באנפילד את לייפציג, עם יתרון של 0:2 מהמשחק הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות - אבל לפי הכושר הנוכחי שלה, גם הדחה נראית לגמרי אפשרית. אולי קלופ צריך לבקש לשחק שוב בחוץ.
4 צפייה בגלריה
סקוט פארקר
סקוט פארקר
מאמן פולהאם סקוט פארקר בטירוף
(צילום: AFP)
ליברפול כאמור בצרות, אבל טוטנהאם ממשיכה לעשות חיים והשיגה הערב ניצחון שלישי רצוף בליגה - 1:4 על קריסטל פאלאס. הארי קיין בישל לגארת בייל את הראשון (25), וגם את השני (48). הארי קיין התפנה לכבוש בעצמו את השלישי והרביעי (52, 76). כריסטיאן בנטקה השווה זמנית (45).
4 צפייה בגלריה
בייל וקיין חוגגים
בייל וקיין חוגגים
בייל וקיין חוגגים
(צילום:AP)
פורסם לראשונה: 17:56, 07.03.21