מילאן נשארה חזק במאבק על הכרטיס לליגה האירופית. הערב (רביעי) היא ניצחה 1:3 את פארמה במסגרת המחזור ה-33 בליגה האיטלקית. למרות התוצאה הסופית, קל זה לא היה. האורחת עלתה ליתרון רגע לפני הירידה להפסקה: אלברטו גראסי העביר כדור רוחב ויסמין קורטיץ' היה במקום כדי לכבוש מתוך הרחבה (44).
למחצית השנייה מילאן עלתה בצורה אחרת לגמרי. התשובה שלה הגיעה בדקה ה-55: פרנק קסייה שלח פצצה מ-20 מטרים לרשת של האורחת והשווה את התוצאה - 1:1. ארבע דקות לאחר מכן אלסיו רומאניולי השלים את המהפך עם נגיחה מדויקת מבישול של הקאן צ'להאנולו, שבעצמו כבש בדקה ה-77. משחק שישי ברציפות לפארמה ללא ניצחון.
2 צפייה בגלריה
פרנק קסייה
פרנק קסייה
קסייה והחברים חוגגים
(צילום: gettyimages)
נאפולי, שנאבקת עם מילאן ורומא על שני הכרטיסים לליגה האירופית, הסתבכה אחרי שסיימה ב-1:1 בחוץ מול בולוניה. קונסטנטינוס מנולאס עוד העלה את הנאפוליטנים ליתרון בדקה השביעית, אבל המילה האחרונה הייתה של מוסא בארו, שבהתקפה מתפרצת עקץ וקבע את תוצאת המשחק (80).
רומא החמישית פתחה פער של 4 נקודות מנאפולי אחרי 1:2 על ורונה. ג'ורדן ורטוט (10, בפנדל) ואדין דז'קו (45) כבשו ראשונים, מתיאו פסינה רק צימק (47). פיורנטינה רשמה 1:3 בלצ'ה משערים של פדריקו קייזה (6), ראשיד גזאל (38) פטריק קוטרונה (40). יבהן שאחוב צימק (88).
סמפדוריה של קלאודיו ראניירי ממשיכה בקאמבק המרשים שלה מאז החזרה למגרשים, ורשמה ניצחון רביעי בחמישה משחקים - 0:3 מרשים על קליארי. לצערה של סמפדוריה, זה לא יספיק לה כדי להשיג מקום באירופה. מאנולו גביאדיני הבקיע את הראשון כבר בדקה השמינית. פדריקו בונאזולי הכפיל (40) ובמחצית השנייה השלים צמד (54).
2 צפייה בגלריה
שחקני סמפדוריה
שחקני סמפדוריה
שחקני סמפדוריה. הצגה
(צילום: AP)
פורסם לראשונה: 22:27, 15.07.20