בזמן שהאקסית ברצלונה הפסידה ביום שני את הסופרקופה לאתלטיק בילבאו, ואתמול (חמישי) נגררה להארכה בשמינית גמר הגביע מול יריבה מהליגה השלישית - לואיס סוארס פורח באתלטיקו מדריד.
בעיתונות הספרדית מהללים את האורוגוואי, אחרי שכבש צמד וסחט פנדל ב-1:2 אתמול של קבוצתו על אייבאר. ב"מארקה" כינו אותו "המתנה של ברצלונה לאליפות של אתלטיקו מדריד". המוליכה נמצאת בפער 7 נקודות בפסגה, וזה כשיש לה עדיין משחק חסר להשלים.
3 צפייה בגלריה
לואיס סוארס
לואיס סוארס
רחוק בפסגה. אתלטיקו מדריד
(צילום: EPA)
3 צפייה בגלריה
לואיס סוארס
לואיס סוארס
"המתנה של ברצלונה לאליפות של אתלטיקו"
(צילום: EPA)
החלוץ סיפר: "מאוד קשה לנצח כל משחק. הראינו שאנחנו חייבים לשמור על רמה מסוימת כדי להיאבק על התואר. הפער הוא טוב ואנחנו רוצים להמשיך ככה. הגעתי לאתלטיקו כדי להילחם על דברים גדולים, ואם אני עוזר בעבודה קשה, שערים ובישולים, זה משמח אותי". המאמן דייגו סימאונה התמוגג גם הוא: "לואיס יוצא מהכלל, לא אפסיק להגיד את זה. המהלכים שלו עזרו לנצח את המשחק, אנחנו שמחים שהוא איתנו".
בינתיים ביריבה העירונית, יש צרות רציניות. מעמדו של מאמן ריאל מדריד, זינדין זידאן, נמצא בסימן שאלה גדול. ב"מארקה" טענו שהקבוצה נחושה להימנע מצעדים משמעותיים בעניינו, ומנגד ב"אס" כתבו שההנהלה מפקפקת מאוד בצרפתי. לזידאן צפוי מבחן גדול במפגש הכפול עם אטאלנטה בשמינית גמר ליגת האלופות בפברואר - כישלון שם יכול להיות טריגר משמעותי לפיטורים. מי שנמצא על הכוונת לטענת התקשורת הספרדית הוא ראול, שמש כמאמן הנוער של ריאל ויהיה מוכן להזנקה בעת הצורך.
3 צפייה בגלריה
זינדין זידאן
זינדין זידאן
מתקרבים לפרידה? זידאן
(צילום: AFP)