לכריסטיאנו רונאלדו יש ארבעה מחזורים כדי לשבור את השיא ההיסטורי של ג'ון הנסון עם 31 כיבושים במדי יובנטוס מעונת 1933/34. אמש (שני), הבקיע הפנומן הפורטוגלי צמד ב-1:2 של הגברת הזקנה על לאציו, הגיע ל-30 שערים בסרייה א' העונה כשהוא נאבק עם צ'ירו אימובילה (30 כיבושים גם כן) על תואר מלך השערים באיטליה.
"כשכריסטיאנו מריח דם, הוא יוצא מן הכלל", החמיא לו מאמנו מאוריציו סארי. "הוא מתאושש במהירות ממשחק למשחק. זה לא רק בקטע הפיזי אלא גם המנטלי. זה מרשים ביחס לשחקן שמוציא כל כך הרבה אנרגיות במשחק אחד. הוא בטופ העולמי בראש וגם ברגליים".
1 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו, מאוריציו סארי
כריסטיאנו רונאלדו, מאוריציו סארי
רונאלדו וסארי. שניהם בדרך לציוני דרך משמעותיים בקריירה
(צילום: EPA)
שיא השערים בכל הזמנים לעונה באיטליה עומד על 36 כיבושים, אותו קבע חברו של רונאלדו ביובנטוס, גונסאלו היגוואין, כששיחק בנאפולי עבור אותו סארי. "אם רונאלדו באמת ירצה לשבור את השיא הזה, יהיה קשה לעצור אותו", הוסיף המאמן.
מבחינה אישית סארי בדרך לזכייה ראשונה באליפות אחרי קריירה של 30 שנים ב-17 מועדונים שונים. למעשה, התואר המשמעותי היחיד שלו בקריירה הוא זכייה בליגה האירופית עם צ'לסי. זה גרם לו לחזור אחורה בזמן ולהישמע נוסטלגי: "הפסקתי את העבודה שלי בבנק כי הייתי משועמם, ורציתי להגשים את החלום שלי לאמן כדורגל. אבל לא התפטרתי מהבנק כדי להיות מאמן אירופי גדול, פשוט הייתה לי תשוקה לאימון. לפעמים בקריירה אתה נמצא במקום הנכון בזמן הנכון".