אתלטיקו מדריד עשתה אמש (רביעי) צעד גדול מאוד אל עבר זכייה מספר 11 באליפות ספרד. הקולצ'ונרוס ניצחו 1:2 את סוסיאדד, ופתחו פער של ארבע נקודות מברצלונה וחמש מריאל מדריד (משחק חסר). כמו כן, סביליה יצאה ממאבק האליפות. במידה שריאל תפסיד או תסיים בתיקו הערב (23:00) בחוץ נגד גרנדה, דייגו סימאונה וקבוצתו יכולים כבר לקרר את בקבוקי השמפניה.

משחקים שנותרו עד סיום העונה

אתלטיקו: אוסאסונה (בית), ויאדוליד (חוץ)
ריאל: גרנדה (חוץ), בילבאו (חוץ), ויאריאל (בית)
ברצלונה: סלטה (בית), אייבאר (חוץ)
"ייסורים של אלופה" הייתה הכותרת ב"אס" אחרי הניצחון. אתלטיקו כבר הובילה 0:2 אחרי 28 דקות, אבל הסתבכה וכמעט סיימה בתיקו. "בלי ספקות ועם אפשרות לחגוג אליפות ביום ראשון", הייתה הכותרת ב"מארקה".
2 צפייה בגלריה
שחקני אתלטיקו חוגגים
שחקני אתלטיקו חוגגים
שחקני אתלטיקו חוגגים
(צילום: EPA)
2 צפייה בגלריה
לודי ואובלק חוגגים
לודי ואובלק חוגגים
לודי ואובלק מתחבקים
(צילום: AP)
"אנחנו שמחים מאוד על השגת שלוש הנקודות במשחק כל כך קשה. ככל שאתה מתקדם בעונה הקושי שלך נהיה גדול יותר ויותר, אבל אתה כבר לא יכול בלי זה. אנחנו תלויים בעצמנו, יש לנו שני גמרים ונלחם עד המוות", אמר אנחל קוריאה, שכבש את השער השני.
סימאונה הוסיף: "מה שחשוב זה איך המשחק הסתיים. אנשים תמיד רוצים לראות אותנו משחקים הכי טוב, אבל זה לא קל. זאת שנה קשה לכל הקבוצות". על החצי השני בהתמודדות, הוסיף המאמן הארגנטיני: "גרמנו לעצמנו סתם לקושי. היו לנו המון מצבים לכבוש, אבל כנראה שהמשחק מול לבאנטה עדיין היה בראש שלנו. אחרי שספגנו את השער נכנסו לסחרור".