סערה חדשה בממלכה לאחר שהכוכבים הצעירים של נבחרת אנגליה, פיל פודן ומייסון גרינווד, הזמינו בנות לחדר המלון שלהם באיסלנד והפרו את כללי הבידוד, כך דווח ב"מירור".
בעקבות המקרה פודן (20, מנצ'סטר סיטי) וגרינווד (18, מנצ'סטר יונייטד), שערכו בכורה בנבחרת שלושת האריות, הודחו מהסגל למשחק נגד דנמרק וצפויים לעמוד בפני עונש חמור מצד ההתאחדות האנגלית. מעבר להפרת הוראות הבידוד של אופ"א, שם היא עשויה להעניש אותם, השניים הפרו את הקוד האתי עליו חתומים שחקני הנבחרת. יש לציין כי פודן נמצא בזוגיות והוא אבא לילד בן שנתיים.
2 צפייה בגלריה
הופעת בכורה. פיל פודן
הופעת בכורה. פיל פודן
הופעת בכורה שלא ישכח. פיל פודן במדי אנגליה
(צילום: רויטרס)

סיטי אישרה: מחרז ולאפורט חולים בקורונה

ריאז מחרז ואיימריק לאפורט ממנצ'סטר סיטי חולים בקורונה ונכנסו לבידוד, כך אישרו במועדון שהוסיף כי לשניים אין סימפטומים: "כולנו מאחלים להם החלמה מהירה וחזרה לאימונים לקראת פתיחת העונה".
לא ברור עדיין מתי השניים נדבקו והאם הם יוכלו לעמוד לרשות המאמן פפ גווארדיולה במחזור הראשון בפרמייר-ליג שייערך ב-21 בספטמבר, אז הקבוצה תפגוש את וולבס המסקרנת. "אני מודה לאוהדים על הודעות התמיכה, אני מרגיש טוב. תשמרו על עצמכם", צייץ מחרז.
2 צפייה בגלריה
ריאד מחרז
ריאד מחרז
מרגיש טוב. ריאד מחרז
(צילום: AP)
הפוסט של לאפורט
לאפורט צייץ בצרפתית: "תודה לכולם על התמיכה, הכל בסדר. אני פועל לפי הפרוטוקול ואחזור בקרוב". שחקני סיטי הם לא היחידים שנדבקו בתקופה האחרונה, כאשר בחודש שעבר פול פוגבה ממנצ'סטר יונייטד וטנגיי אנדומבלה מטוטנהאם היו חולים.
בכל מקרה, הפרמייר-ליג תיפתח בשבת הקרובה עם ארבעה משחקים כשבמוקד האלופה ליברפול תארח את העולה החדשה לידס. קודם לכן, ארסנל תתארח אצל פולהאם לדרבי לונדוני שיוציא לדרך את עונת 2020/21.
פורסם לראשונה: 13:18, 07.09.20