טוטנהאם תארח מחר (חמישי, 22:00) את מכבי חיפה למשחק על המקום בשלב הבתים של הליגה האירופית. מאמן הספרס, ז'וזה מוריניו, דיבר היום במסיבת העיתונאים לקראת המשחק והתייחס בין היתר ליריבה מישראל ולהיכרות של שחקניו איתה.
"אני יודע שהמשחק האחרון שלהם היה מול רוסטוב ביום חמישי ואחר כך היה להם זמן להתכונן ולנוח. בפועל, הדבר היחיד השחקנים שלי מכירים במכבי חיפה זה את הסרטון המצחיק שהם עשו עלינו. מעבר לזה הם לא יודעים כלום, כי עד עכשיו התמקדנו במשחק בגביע הליגה נגד צ'לסי".
2 צפייה בגלריה
ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו. תקופה עמוסה לטוטנהאם
(צילום: EPA)
מוריניו הוסיף: "אני והצוות שלי נפגשנו עם האנליסטים, כדי להתכונן אליהם. אנחנו יודעים שהם משחקים לפעמים עם ארבעה ולפעמים עם חמישה שחקני הגנה ויש לנו מושג למה לצפות מהם. עכשיו ננסה להעביר זאת גם לשחקנים בזמן שנותר לנו".
על מצבו של דלה עלי, שמועמד לעזוב: "לא יכול לאשר או לא לאשר אם הוא ישחק. הדבר היחיד שאני יכול להגיד זה שהוא מתנהל במקצוענות. הוא מראה הרבה מוטיבציה והתאמן טוב מאוד". אלו שבוודאות לא ישחקו הם סון יונג מין וגארת' בייל הפצועים ומוריניו אף אישר זאת.
2 צפייה בגלריה
סון יונג מין
סון יונג מין
סון יונג מין. לא ישחק נגד חיפה
(צילום: AP)
על החוויה לשחק בליגה האירופית: "לא מדובר אמנם בסכומי כסף כמו בליגת האלופות, אבל העלייה לשלב הבתים תעניק לנו הכנסה נאה. מדובר במפעל קשה עם לא מעט משחקים ונסיעות ליעדים רחוקים וגם משחקים בימי חמישי. יש לנו מוטיבציה לנסות ולזכות בו. משחקי הנוקאאוט מהסוג הזה הם מאוד מסוכנים. צריך לוודא שמחר ננצח".
ביום ראשון נפרדה טוטנהאם ב-1:1 מניוקאסל בפרמייר-ליג. אמש העפילו הספרס לרבע גמר גביע הליגה, בזכות ניצחון בפנדלים על צ'לסי וביום ראשון הקרוב יסעו לאולד טראפורד למפגש מסקרן מול מנצ'סטר יונייטד.