ז'וזה מוריניו הגיע בחודש נובמבר לטוטנהאם, אבל אי אפשר להגיד שרואים שינוי כזה גדול בקבוצה. התרנגולים מדורגים רק במקום התשיעי בפרמייר-ליג כשנותרו ארבעה מחזורים לסיום העונה, והם נלחמים בשיניים על מקום בליגה האירופית.
מחר (ראשון, 18:30) תארח טוטנהאם את ארסנל לדרבי לונדוני לוהט, שהוא למעשה קרב ישיר על המקום במפעל השני בחשיבותו באירופה. מי זוכר שבעונה שעברה הקבוצה הגיעה עד לגמר ליגת האלופות.
2 צפייה בגלריה
קלופ ומוריניו
קלופ ומוריניו
קלופ ומוריניו
(צילום: רויטרס)
"כמה זמן לקח ליורגן קלופ וליברפול לזכות באליפות? ארבע שנים מאז שהוא הגיע. הוא קנה את אחד השוערים הטובים בעולם, את אחד הבלמים הטובים בעולם, ועוד ועוד ועוד", עקץ ה"מיוחד" את העיתונאים ששאלו אותו בנושא. "אני מרוכז בחוזה שלי במועדון שהוא לשלוש שנים. אני מאמין שבתקופה הזאת נוכל לזכות בתארים".
בקיץ הקודם, עוד לפני הגעתו של מוריניו, הוציאה טוטנהאם מעל 100 מיליון פאונד ברכש, כולל זו של טאנגי אנדמבולה, ששיחק רק פעמיים, ועוד כמחליף, מאז שהעונה חודשה. "אני אופטימי כי אני מאמין בסגל הזה. לא נצטרך לעשות השקעות גדולות כמו שנעשו במועדון בעונה שעברה".
2 צפייה בגלריה
פוצ'טינו מאוכזב
פוצ'טינו מאוכזב
פוצ'טינו. טוטנהאם השקיע מעל 100 מיליון פאונד ברכש בקיץ
(צילום: רויטרס)
למרות האופטימיות של מוריניו, טוטנהאם ככל הנראה תסיים במיקום הגרוע ביותר שלה בליגה מאז עונת 2008/9 כשדורגה שמינית. רוב הביקורת מופנית כלפי יושב הראש דניאל לוי. הפורטוגלי בחר להגן עליו: "זה לא הוגן כלפיו. אנשים שוכחים שהרבה בזכותו יש לנו את האצטדיון הטוב בעולם, את מתקן האימונים הטוב בעולם, ואת זה שהמועדון השקיע מעל 100 מיליון פאונד בקיץ הקודם על רכש".