ברצלונה רשמה הערב (רביעי) 1:2 חשוב מבחינתה על סוסיאדד בקאמפ-נואו. הקטאלנים צימקו את הפער מאתלטיקו מדריד שבפסגה ל-6 נקודות, כאשר לקולצ'נרוס יש עדיין משחק חסר. מדובר בניצחון ליגה שני ברציפות עבור החבורה של רונאלד קומאן, שגם עלתה למקום החמישי.
סוסיאדד מצידה ממשיכה לאבד גובה אחרי פתיחת העונה המצוינת וסגרה ארבעה משחקי ליגה ללא ניצחון. הקבוצה מסן סבסטיאן מדורגת אמנם במקום השני, אבל שיחקה שלושה משחקים יותר מהמוליכה ואחד יותר מריאל מדריד שמדורגת שלישית עם אותו מספר נקודות.
7 צפייה בגלריה
פרנקי דה יונג
פרנקי דה יונג
פרנקי דה יונג מרוצה אחרי השער שכבש
(צילום: רויטרס)
7 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
לאו מסי
(צילום: גטי אימג'ס)
7 צפייה בגלריה
קומאן ובוסקטס
קומאן ובוסקטס
קומאן ובוסקטס
(צילום: AFP)
הפתיחה דווקא נראתה חיובית עבור האורחת שקיוותה לנצח בקאמפ נואו אחרי 22 רצופים רצופים, כאשר וויליאן ז'וזה הכניע את מארק אנדרה טר-שטגן (28). ברצלונה הגיבה תוך שלוש דקות בלבד והשוותה מרגלי ג'ורדי אלבה. המהפך הושלם לפני הירידה למחצית ואחרי שה-VAR אישר את השער של פרנקי דה יונג (43).
המארחת הייתה יכולה להגדיל את היתרון, אך אנטואן גריזמן רשם מספר החמצות גדולות, כולל אחת מול שער ריק. לקראת הסיום סוסיאדד כמעט השוותה, אבל טר-שטגן מנע זאת ממנה בעזרת מספר הצלות נהדרות - ושמר את הנקודות בבית.
7 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
לאו מסי ברגע של מנוחה
(צילום: רויטרס)
ביום שבת מחכה לחבורה של רונאלד קומאן מפגש ביתי מול ולנסיה. באותו יום, סוסיאדד תנסה לחזור לנצח מול לבאנטה החלשה בחוץ.

מהלך המשחק

דקה 27': שער! 0:1 לסוסיאדד. ז'וזה נהנה מבישול של פורטו והעלה את האורחת ליתרון.
31': שער! ברצלונה השוותה ל-1:1. אלבה איזן תוך ארבע דקות את התוצאה.
43': שער! 1:2 לברצלונה. דה יונג השלים את המהפך בשער שנפסל בתחילה ואושר לאחר הסתכלות ב-VAR.
7 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
לאו מסי
(צילום: גטי אימג'ס)
48': מסי דהר על פני חצי מגרש, אבל בעט כדור חלש ואלחנדרו רמירו לא התקשה לעצור.
55': אנטואן גריזמן עם החמצה פשוט ענקית. הוא נותר לבד לגמרי ובמרחק של שני מטרים מהשער חשוף - ואיכשהו הצליח להסיט את הכדור לכיוון השני.
7 צפייה בגלריה
אנטואן גריזמן
אנטואן גריזמן
אנטואן גריזמן בשוק אחרי ההחמצה
(צילום: AFP)
73': אלכסנדר איסאק ניצל איבוד כדור והגיע מול טר-שטגן שיצא בזמן ומנע שער בטוח.
84': טר-שטגן הציל את ברצלונה. שתי הצלות רצופות לשוער הגרמני. בפעם הראשונה הוא הדף ניסיון של ז'וזה ולאחר מכן עצר גם את איסאק.
7 צפייה בגלריה
טר שטגן
טר שטגן
טר שטגן עוצר את איסאק
(צילום: AFP)

הרכבים

ברצלונה: מארק אנדרה טר-שטגן; סרג'ינו דסט, רונלד אראוחו, אוסקר מינגסה (קלמון לנגלה, 80), ג'ורדי אלבה; סרחיו בוסקטס (קרלס אלנייה, 67), פרנקי דה יונג, פדרי (מיראלם פיאניץ', 74), אנטואן גריזמן (טרינקאו, 67), לאו מסי; מרטין בריית'ווייט.
ריאל סוסיאדד: אלחנדרו רמירו; אנדוני גורוסאבל, אגור סובלדיה, רובין לה נורמנד (מודיבו סניין, 85), נאצ'ו מונריאל; מרטין סובימנדי, אנדר גווארה (רוברטו נבארו, 56), מיקל מרינו; פורטו (אלכסנדר איסאק, 64), עדנאן ינוזאי (אנדר ברנטקסאה, 56), וויליאן ז'וזה.
פורסם לראשונה: 21:48, 16.12.20