ברצלונה הראתה אמש (ראשון) המון אופי כשחזרה מפיגור במסטייה נגד ולנסיה, כבשה שלושה שערים תוך 12 דקות על מנת להוביל, וגם שער נהדר של קרלוס סולאר בדקה ה-80 שצימק את התוצאה לא הלחיץ אותה בסופו של דבר - 2:3. גיבור הניצחון, כרגיל, היה לאו מסי שכבש צמד.
מסי הגיע ל-50 שערים בבעיטות חופשיות במדי ברצלונה, חתיכת מספר. כמו כן, הוא עדיין במאבק על נעל הזהב, וכרגע יש לו 28 שערים לעומת 36 של רוברט לבנדובסקי כשנותרו ארבעה מחזורים לסיום הליגה בספרד. קשה, אבל הפרעוש כבר הראה שהוא מסוגל להכל.
3 צפייה בגלריה
מסי ואלבה חוגגים
מסי ואלבה חוגגים
מסי ואלבה חוגגים
(צילום: gettyimages)
בעקבות הניצחון צימקה ברצלונה את הפער מאתלטיקו מדריד לשתי נקודות בלבד, ואם תנצח אותה בשבת בקאמפ נואו היא תעפיל למקום הראשון, לפחות עד משחקה של ריאל מדריד בראשון מול סביליה.

מאבק מרובע

המשחקים שנותרו לאתלטיקו: ברצלונה (ח), ריאל סוסיאדד (ב), אוסאסונה (ב), ויאדוליד (ח)
המשחקים שנותרו לברצלונה: אתלטיקו מדריד (ב), לבאנטה (ח), סלטה ויגו (ב), אייבאר (ח)
המשחקים שנותרו לריאל: סביליה (ב), גרנדה (ח), בילבאו (ח), ויאריאל (ב)
המשחקים שנותרו לסביליה: בילבאו (ב), ריאל מדריד (ח), ולנסיה (ב), ויאריאל (ח), אלאבס (ב)
"אנחנו במלחמה על האליפות, וזאת המטרה שלנו", אמר בסיום ג'רארד פיקה. "ניצחנו משחק קשה מאוד. ברור לנו שלא יהיו לנו משחקים קלים עד תום העונה. היינו שמחים לסגור את הסיפור מוקדם יותר".
3 צפייה בגלריה
שחקני ברצלונה חוגגים
שחקני ברצלונה חוגגים
שחקני ברצלונה
(צילום: AFP)
לקראת המשחק מול אתלטיקו, הוסיף הבלם הוותיק: "אנחנו צריכים לנצח את כל המשחקים הבאים שלנו. זה מפגש חשוב, אבל לא מכריע. אני לא יכול להבטיח שהקבוצה שתסיים את השבוע במקום הראשון תהיה זאת שגם תזכה באליפות. לשחק בלי אוהדים גורם לאיבוד יתרון הביתיות".
קלמן לנגלה: "הדבר הכי חשוב זה שלקחנו שלוש נקודות. אנחנו רוצים ויכולים להיאבק על האליפות. כל נקודה קובעת, כל טעות יכולה לפגוע בנו כמו שהיה מול גרנדה. זה כאב לנו מאוד. הפעם שיחקנו בסבלנות וניצחנו".
3 צפייה בגלריה
אלפרד שרודר
אלפרד שרודר
אלפרד שרודר
(צילום: EPA)
אלפרד שרודר, עוזר המאמן שהחליף את רונלד קומאן שהורחק בהפסד לגרנדה, קיבל הוראות מההולנדי שישב בתא הצפייה במסטייה דרך העוזר השני, הנריק לארסון, שהיה איתו בטלפון. "אנחנו בעניינים, הקבוצה הראתה אופי ואישיות לחזור מפיגור. הוכחנו שיש לנו כוחות מנטליים. שלטנו לפני שספגנו, והמשכנו לשלוט גם לאחר מכן", סיכם שרודר.
בשער של העיתון "ספורט" ניתנה הכותרת "הם בחיים" אחרי התצוגה של ברצלונה, ותמונה של אנטואן גריזמן ולאו מסי חוגגים. באתר האינטרנט של העיתון נכתב: "בארסה הגאה חזרה כמו אלופה". גם ב"מונדו דפורטיבו" פרגנו: "בארסה חזרה במסטייה ולא ויתרה על הליגה".