כמה שמאריו באלוטלי אוהב שערוריות. החלוץ האיטלקי, שכרגע אין לו עדיין קבוצה אחרי שהרומן עם ברשיה הסתיים, לקח חלק בתוכנית "האח הגדול" באיטליה כשהגיע לבית בו נמצאים המשתתפים כאורח לכמה שעות. הסיבה לכניסתו הייתה מאחר שאחיו, אנוק, הוא אחד המשתתפים בעונה הנוכחית.
החלוץ נשאל בנוגע לאחת המתמודדות בתוכנית, שטוענת כי לשניים הייתה מערכת יחסים בעבר, דבר שבאלוטלי מכחיש לחלוטין.
1 צפייה בגלריה
באלוטלי
באלוטלי
באלוטלי
(צילום: EPA)
התגובה של באלוטלי שגרמה לסערה
מנחה התוכנית אמר לו כי "דיאן רוצה אותך בבית האח". ואז באלוטלי ענה את המשפט שעורר סערה: "נכון שהיא רוצה אותי, אבל אז היא תגיד לי 'תעצור, תעצור, זה כואב'", לאחר מכן אקס אינטר אף צחק על הסיטואציה.
המשפט של באלוטלי לא הגיע משום מקום. כששיחק בניס הצרפתית לפני מספר שנים הוא נחקר במשטרה בחשד כי אנס קטינה, ובמהלך החקירה אמר את אותו המשפט. בסופו של דבר החקירה הסתיימה ללא תוצאות והתיק נסגר. במקביל, באלוטלי תבע את הצעירה בטענה לניסיון סחיטה.
באלוטלי הבין שטעה והתנצל בחשבון האינסטגרם שלו: "נשים, אני מצטער אם מישהי נפגעה. אני מכיר את המתמודדת היטב, ויש לנו דרך לדבר אחד לשנייה בצורה שנראית וולגרית. היא חשובה לי מאוד. אז מספיק עם זה שקוראים לי שוביניסט. אם אתם לא מכירים את ההיסטוריה בין שני אנשים, אז תחפשו קודם כל מידע. יש לי שתי אימהות, שלוש אחיות ובת אחת. נשים הן החיים שלי, תפסיקו לעקות ספקולציות על דברים שאתם לא יודעים".