ברצלונה השיגה אתמול ניצחון 1:5 ענק על אלאבס, במשחק הליגה האחרון שלה לפני המפגש הראשון מול פריז סן ז'רמן בשמינית גמר ליגת האלופות, ביום שלישי הקרוב בקאמפ נואו.
זה היה משחק שיכול היה גם ללכת לכיוון אחר אחרי שהמחליף לואיס ריוחה צימק את התוצאה ל-2:1 בשלב מוקדם ל המחצית השנייה, אבל בסופו של דבר הצגה של טרינקאו ובעיקר של לאו מסי עם צמדים הייתה גדולה על היריבה מהתחתית. עבור מסי זה היה ערב חגיגי עוד לפני שהבקיע את שני השערים הנהדרים שלו, עם עוד ציון רך משמעותי במדי המועדון - אולי בעונתו האחרונה בו: זו הייתה ההופעה ה-505 שלו בליגה במדי בארסה והוא השתווה בכך לשיאן ההופעות בלה ליגה של המועדון, חברו לשעבר לקבוצה צ'אבי.
4 צפייה בגלריה
שחקני ברצלונה חוגגים
שחקני ברצלונה חוגגים
שחקני ברצלונה חוגגים
(צילום: AFP)
"הקבוצה משחקת טוב", אמר בסיום מאמן הקבוצה רונלד קומאן, "אנחנו בטוחים בעצמנו שאנחנו יכולים לעבור את צמד המפגשים הזה מול פ.ס.ז', אחרי ששיחקנו נגד קבוצה הגנתית חזקה. זה יהיה מפגש צמוד מאוד, יש להם פצועים אבל גם לנו. נצטרך לשחק היטב כדי לעבור".
על ההופעה של הכוכב שלו אמר המאמן: "מסי חשוב עבורנו מאוד, הוא נמצא בכושר נהדר ואנחנו יודעים שהוא קריטי עבורנו, כך זה היה במשך זמן רב. הוא מאוד בפוקוס, הוא שמח והוא יעיל מאוד. איתו הכל הרבה יותר קל".
4 צפייה בגלריה
מסי חוגג
מסי חוגג
מסי חוגג. בראש טבלת ההופעות
(צילום: AP)
4 צפייה בגלריה
קומאן
קומאן
קומאן. "מסי קריטי"
(צילום: AFP)
קומאן ניסה לבצע רוטציה גם מבחינת ההרכב שפתח וגם כאשר הוריד לספסל כבר בהפסקה את סרחיו בוסקטס ושילב במקומו את סמואל אומטיטי. גם פדרי שצפוי לפתוח בצ'מפיונס השבוע עלה רק במחצית השנייה. דווקא מסי עצמו לא קיבל מנוחה והשלים 90 דקות מלאות.
מי שקיבל מהמאמן הופעת בכורה היה אילאיש מוריבה, תוצר לה מאסיה, שסיפק משחק מרשים עם בישול השער הראשון של טרינקאו ועבודה מצוינת במרכז השדה, אך גם טעות קשה שהובילה לשער המצמק של אילאיש. השחקן בן ה-18 אמר בסיום: "אני יוצא ברגשות מעורבים, אזכור הכל מהמשחק הזה, את היכולת ואת הטעות הקשה שתישאר איתי בראש". עם זאת, הוא הוסיף על החוויה כולה: "היה לי בסך הכל משחק טוב. זה היה כמו חלום, הרמתי את הראש וראיתי שם את מסי וגריזמן". מאמנו קומאן לא חסך ממנו ביקורת: "הוא איבד כדור בצורה שאסור לשחקן לאבד בה כדור, והוא חייב להשתפר. זה טוב שהוא ביקורתי כלפי עצמו".
4 צפייה בגלריה
אילאש עולה לנגיחה
אילאש עולה לנגיחה
אילאש עולה לנגיחה
(צילום: AP)