זלאטן איברהימוביץ' לא בדיוק ידוע כטיפוס רגשן, להפך. הכוכב השבדי (39) מפורסם בשל הפה הגדול והשחצנות שלו ולא רק בגלל יכולתו הפנומנלית על המגרש. ובכל זאת, האמוציות שאחזו בו היום (שני) במסיבת העיתונאים שקיימה נבחרת שבדיה הפכו את האירוע להצגה אחת גדולה.
"איברה" חזר לסגל הנבחרת אחרי חמש שנים לקראת המשחקים הקרובים מול גיאורגיה וקוסובו במוקדמות מונדיאל 2022 והמפגש הידידותי מול אסטוניה ב-31 במרץ. כשהוא התיישב מול העיתונאים אותם הוא מכיר היטב והתבקש להשיב על שאלות, הוא לא הצליח להירגע מהמעמד ופרץ בבכי.
2 צפייה בגלריה
זלאטן איברהימוביץ'
זלאטן איברהימוביץ'
"קיבלנו את ההחלטה הכי טובה עבור שבדיה". איברהימוביץ'
(צילום: AFP)
"אני מבטיח להיות מכריע עבור הנבחרת ועליי להוכיח את זה", אמר איברהימוביץ'. "באתי כדי לתרום, נפגשתי עם המאמן (יאנה אנדרסון) בפעם הראשונה ודיברנו על הכל. הייתה פגישה חיובית וקיבלנו בה את ההחלטה הטובה ביותר עבור שבדיה. שנינו יודעים מה הדבר הכי טוב והנה אני יושב מולכם היום. אני נמצא כאן לא בגלל שהשם שלי הוא זלאטן איברהימוביץ' אלא בגלל שאני ראוי לזה".
העיתונאים שאלו כמובן את איברהימוביץ' לגבי הסכסוך שהיה לו ובעבר עם הצוות המקצועי, אשר מנע ממנו להופיע במדי הנבחרת במונדיאל 2018. על כך הוא אמר: "לכל מה שעשיתי בעבר אין עכשיו משמעות. אני מרגיש בכושר, רוצה להיות מעורב ומרגיש שאני עדיין יכול לתרום. אני רק חלק מהפאזל. אם תשאלו אותי אז אני הכי טוב בעולם, אבל זה לא עוזר הרבה כאן".
2 צפייה בגלריה
זלאטן איברהימוביץ'
זלאטן איברהימוביץ'
"רוצה לתרום מהניסיון". זלאטן איברהימוביץ'
(צילום: AFP)
זלאטן טען שלא ידרוש לקבל את סרט הקפטן השייך לאנדראס גרנקוויסט, אבל הוסיף והתלוצץ לגבי בקשתו מאלכסנדר איזק את החולצה מספר 11: "אנדראס הוא הקפטן, אבל המאמן יחליט לגבי זה. שאלתי את אלכס אם אני יכול לקבל את החולצה מספר 11 והוא הסכים. יכול להיות שהוא יקבל אותה בחזרה בעוד 6 או 7 שנים. האמת היא שהמספר על החולצה לא משנה".