זה היה באוויר זמן רב ועכשיו זה רשמי: חלוץ נבחרת הולנד, ובעונות האחרונות ליון, ממפיס דפאי, חתם בברצלונה וישחק במדיה בעונה הבאה.
החלוץ התבטא באופן גלוי בימים האחרונים על רצונו לשחק עבור מאמנו לשעבר בנבחרת האורנג', רונאלד קומאן, שאף הגיע לצפות בחניכיו לשעבר בניצחון 0:2 על אוסטריה, שבו כבש ממפיס את השער הראשון בפנדל.
1 צפייה בגלריה
ממפיס דפאי
ממפיס דפאי
ממפיס דפאי
(צילום: EPA)
דפאי בן ה-28 שישחק בבארסה עד עונת 2022/23, חתם בעבר כהבטחה גדולה במנצ'סטר יונייטד אך נחל בה אכזבה גדולה. לאחר התקופה במדי השדים האדומים, שבמהלכה הבקיע שני שערים בלבד ב-33 משחקים, הוא קיבל החלטה יוצאת דופן והתייעץ עם סוכנות ניתוח נתוני ספורט לגבי המשך דרכו בכדורגל.
לאחר בדיקה מעמיקה המליצה לו הסוכנות על מספר קבוצות בהן יוכל לפרוח, אחת מהן הייתה ליון שבמדיה חתם בסופו של דבר. המועדון הצרפתי צירף אותו כחלוץ מרכזי, בניגוד לתפקיד שלו כשחקן כנף אותו מילא עד אז. בתקופה בליון הוא הבקיע 63 שערים ב-139 משחקים.
הפאזל ההתקפי של ברצלונה מתחיל להיראות מעניין במיוחד, אחרי החתמת סרחיו אגוארו ובמידה שלאו מסי יחליט להמשיך במועדון. שחקנים נוספים שכבר חתמו הקיץ הם הבלם אריק גרסיה שחזר למועדון בו גדל ממנצ'סטר סיטי ואמרסון שהגיע מבטיס סביליה.