כריסטיאנו רונאלדו לא עוצר ושוב נתן בראש. הכוכב הפורטוגלי של יובנטוס כבש הערב (שני) צמד בנגיחות בניצחון 0:3 על קרוטונה במחזור ה-23 בליגה האיטלקית ועלה לראש טבלת מלך השערים.
בדקה ה-38 הגביה אלכס סנדרו מצד שמאל ורונאלדו נגח מדויק לפינה הרחוקה. עוד לפני סיום המחצית הראשונה הוא ניתר פעם נוספת לגבהים ושלח שוב את הכדור לרשת, הפעם מהגבהה של ארון ראמזי.
2 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
גם החברים של רונאלדו יודעים שאי אפשר לעצור אותו
(צילום: AFP)
בכך הגיע רונאלדו ל-18 כיבושים העונה וחלף על פני רומלו לוקאקו מאינטר (17). האמריקני ווסטון מקני הוסיף (66) את השלישי.
בעקבות התוצאה שמרה יובנטוס על סיכוי לשמור על תואר האליפות. היא מדורגת אמנם שלישית במרחק 9 נקודות מהמוליכה אינטר ו-4 מהשנייה מילאן, אבל קיימה משחק אחד פחות. קרוטונה נותרה במקום האחרון בטבלה.
2 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו בפוזה המוכרת
(צילום: רויטרס)
שוער יובה, ג'אנלואיג'י בופון, הגיע במשחק ל-654 הופעות בליגה האיטלקית ובכך הפך לשחקן בעל מספר ההופעות הרב ביותר באירופה. הוא חלף על פני שחקן העבר האנגלי גארת' ברי (653 הופעות), ששיחק בפרמייר ליג בין 1997 ל-2018.
ליגה ספרדית, מחזור 24: סביליה ניצחה 0:2 את אוסאסונה בחוץ משערים של דייגו קרלוס (19) ולוק דה יונג (49). בכך היא עלתה למקום השלישי, חלפה על פני ברצלונה ומרוחקת 7 נקודות מהמוליכה אתלטיקו מדריד.
פרמייר ליג, מחזור 25: קריסטל פאלאס השיגה ניצחון 1:2 על ברייטון בחוץ בזכות שער בתוספת הזמן. זאן פיליפ מאלטה הבקיע (28) ראשון לאורחים, ג'ואל ולמן השווה (55) ובדקה ה-95 קבע כריסטיאן בנטקה 1:2 לקריסטל פאלאס.