טוטנהאם פתחה את העונה עם הפסד ליגה לאברטון (שעדיין מוליכה את הטבלה למי שלא שם לב). מאז היא סופרת כבר עשרה משחקים ללא הפסד בכל המסגרות, האחרון היה ניצחון 1:0 קשה בחוץ על ברנלי, שקירב את הספרס מרחק שתי נקודות בלבד מהפסגה.
אחרי המשחק אתמול (שני), הארי קיין, שבישל לחברו להתקפה יונג-מין סון את השער היחיד במשחק, נשמע אופטימי במיוחד כשהתייחס למטרות של הקבוצה שלו.
3 צפייה בגלריה
יונג מין סון והארי קיין
יונג מין סון והארי קיין
הצמד הטוב בעולם? יונג מין סון והארי קיין
(צילום: AFP)
"הגענו למצב שאנחנו קרובים לפסגה כבר כל כך הרבה שנים, רובנו ביחד כבר ארבע או חמש שנים", אמר קיין בסיום. "השחקנים שהגיעו העונה השתלבו בצורה נהדרת וזה גורם לכולם להיות טובים יותר. אנחנו יודעים שעם חומר השחקנים שיש לנו והשילוב שלהם כקבוצה אפשר לעשות העונה משהו מיוחד".
החלוץ המשיך: "כשמגיעים לאצטדיונים כמו זה, צריך להילחם על כל נקודה ועל כל תוצאה. ולעשות הכל כדי לגרד את הניצחונות, אלו התוצאות שעושות את ההבדל בסוף העונה".
"זה עדיין שלב מוקדם מאוד. אנחנו צריכים להסתכל רק על המשחק הבא שלנו בכל פעם", הוסיף קיין. "אני יודע שזו קלישאה. יש לנו עדיין הרבה דברים ללמוד ולהתבסס עליהם, אבל אני חושב שמשחקים כמו זה נותנים לנו הרבה מאוד מוטיבציה להמשך".
סון כבר אמש את שער הליגה השמיני שלו העונה ועלה לראש טבלת המבקיעים בפרמייר-ליג, שבעה מהם בישל קיין ולא במפתיע הוא מוביל את טבלת המבשלים בליגה.
3 צפייה בגלריה
יונג מין סון
יונג מין סון
מי המלך? יונג מין סון לוקח תמונה למזכרת
(צילום: AFP)
למעשה זה היה שער הליגה ה-29 שהם מבשלים אחד לשני (האנגלי הבקיע 15, סון 14), מה שמציב אותם במקום השני בהיסטוריה בפרמייר-ליג (יחד עם שני צמדים נוספים – דויד סילבה וסרחיו אגוארו ורוברט פירס ותיירי הנרי), שבעה שערים בלבד אחרי דידייה דרוגבה ופרנק למפארד (36).
"ברור לכולם שזה התחיל עוד בתקופה של מאוריסיו (פוצ'טיניו) במועדון", התייחס ז'וזה מוריניו לשיתוף הפעולה בין שני הכוכבים שלו. "אני לא רוצה לקחת את כל הקרדיט לעצמי, חלק גדול מזה מגיע גם למאוריסיו. הם משחקים ביחד כבר תקופה ארוכה, עכשיו בצורה קצת שונה כי הארי לא תמיד מתופקד כחלוץ חוד".
3 צפייה בגלריה
יונג מין סון וז'וזה מוריניו
יונג מין סון וז'וזה מוריניו
סך הכל נראה שדי כיף לשניהם. יונג מין סון וז'וזה מוריניו
(צילום: רויטרס)
"מה שמשמח אותי יותר מכל לגביהם זה שהם שני כוכבי על, אבל גם חברים טובים, אין קנאה, שניהם משחקים עבור הקבוצה", הוסיף המיוחד. "מגיע להם קרדיט גדול, הם שחקנים נהדרים ואנשים מעולים".
בחמשת המשחקים שקדמו למפגש אתמול מול ברנלי, טוטנהאם הבקיעה 20 שערים – הפעם נראה שהיא התקשתה מאוד, ולמוריניו הסביר מה הסיבה: "השחקנים שלי לא שיחקו את הכדורגל הרגיל שלהם בגלל ברנלי, לא בגללנו. במחצית השנייה המשחק היה תחת שליטה. היו לי כמה סימני שאלה וגם ספקות כי זה סוג של משחק שאם לוקחים יותר מדי סיכונים, אפשר גם להפסיד בו".