חמש שעות לפני שמילאן תארח הערב (חמישי, 21:30) את בודו גלימט הנורבגית בסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית, הקבוצה הודיעה: זלאטן איברהימוביץ' נמצא חיובי לקורונה.
אנחנו מדברים על בסך הכל שלושה ימים אחרי שכבש צמד ב-0:2 על בולוניה במחזור פתיחת העונה בסרייה א'. זלאטן בן ה-38 נבדק כחלק ממתווה אופ”א ועדיין לא דווח האם סובל מתסמינים. מהמועדון נמסר כי "לא נמצאו שחקנים אחרים או אנשים מהצוות המקצועי שחיוביים לנגיף".
1 צפייה בגלריה
זלאטן איברהימוביץ'
זלאטן איברהימוביץ'
נמצא חיובי לקורונה. איברהימוביץ'
(צילום: EPA)
השבדי ייעדר גם ממשחקי הליגה הקרובים של הרוסונרי נגד קרוטונה וספציה וכמובן גם במפגש מול בישקטאש או ריו אבה, אם מילאן תעפיל לשלב הפלייאוף של הליגה האירופית. "לקורונה היה אומץ לאתגר אותי. רעיון רע", צייץ זלאטן.
כזכור, אחרי הניצחון על בולוניה, זלאטן לא סתם, כמו שהוא יודע, את פיו וחילק שלל ציטוטים מעניינים. "אני בכושר טוב, ואפילו שניצחנו יכולתי להבקיע יותר", סיפר. "אם הייתי בן 20, הייתי מבקיע עוד שני שערים. זקן? ממש לא. אני כמו בנג’מין באטן, נולדתי זקן ואמות צעיר".
"אני אוהב את האחריות, הלחץ הגדול ביותר הוא מה שאני אוהב לשים על עצמי", הוסיף הסופרסטאר. "לא רוצה שאנשים ידברו על הגיל שלי, אני רוצה שיתייחסו אליי כאל שחקן בכל גיל, זה לא משנה אם אני בן 38, אני רוצה יחס שווה כמו כל בני ה-20".