אינטר נתנה לשתי נקודות לברוח לה מהידיים. השחקנים של אנטוניו קונטה חזרו הערב (חמישי) מפיגור 1:0, הוליכו 1:2 על ורונה בחוץ במחזור ה-31 בליגה האיטלקית אבל סיימו לבסוף רק בתיקו 2:2 אחרי שספגו בדקה ה-87.
המחצית הראשונה התנהלה בשליטה מוחלטת של ורונה. דרקו לזוביץ' כבש כבר בדקה השנייה בתום מבצע מבריק באגף השמאלי, מיגל ולוסו בעט לקורה, פדריקו די מרקו שיגור בעיטה מהאוויר שהחטיאה רק במעט את הקורה וההגנה של הנראזורי נראתה נבוכה.
2 צפייה בגלריה
דרקו לזוביץ'
דרקו לזוביץ'
דרקו לזוביץ' כובש בפתיחה
(צילום: AP)
הכל התנהל אחרת במחצית השנייה. אנטוניו קונטה התעצבן על הקווים והשחקנים התעוררו על המגרש. בדקה ה-49 בעט רומלו לוקאקו בסיבוב לקורה ואנטוניו קנדרבה שלח את הכדור החוזר לרשת. כעבור שש דקות שלח קנדרבה מסירה מצד ימין, הכדור פגע בדי מרקו שכבש שער עצמי.
לאוטרו מרטינס, שמועמד לעבור לברצלונה, נכנס לשחק במחצית השנייה והגיע להזדמנות לכבוש בדקה ה-81. בדקה ה-87 הבקיע מיגל ולוסו בבעיטה מתוך הרחבה והשווה ל-2:2. בעקבות זאת נותרה אינטר במקום הרביעי והחמיצה הזדמנות להתקרב עד כדי נקודה אחת בלבד מהשנייה לאציו.
2 צפייה בגלריה
אינטר
אינטר
החגיגה של קנדרבה הייתה מוקדמת
(צילום: רויטרס)
אודינזה קרובה להבטחת ההישארות אחרי שהביסה 0:3 בחוץ את האחרונה ספאל, שצפויה לרדת לליגת השנייה. רודריגו דה פול (18), סטפנו אוקאקה צ'וקה (35) וקווין לזניה (81) כבשו .