אם לשפוט על פי האופן בו נפתחה העבורה העונה הזו, יובנטוס לא הולכת לטייל העונה לתואר אליפות איטליה העשירי ברציפות שלה. הערב הקרטוע נמשך, ואף שהקבוצה של אנדראה פירלו עדיין בלתי מנוצחת, היא סיימה בתיקו שלישי העונה בחמישה משחקים, 1:1 מול ורונה בבית, ומדורגת במקום החמישי במרחק שלוש נקודות מהמוליכה מילאן, לה משחק חסר.
ורונה הוליכה 0:1 משער של פאבילי אחרי בישול גדול של זקאגאני. זה היה רבע שעה אחרי שה-VAR פסל שער יפהפה של אלבארו מוראטה שהקשית באומנות מעל השוער, אבל התברר שהיה בנבדל כשקיבל את הכדור. יובה כבר ראתה את עצמה מפסידה לראשונה העונה ודווקא לוורונה הצנועה, אבל אז הגיע דז'אן קולוסבסקי (78), שתי דקות אחרי שפאולו דיבאלה הדביק כדור לעמוד, ובמבצע יפה קבע שוויון עם בעיטה שטוחה לפינה.
3 צפייה בגלריה
דז'אן קולוסבסקי חוגג
דז'אן קולוסבסקי חוגג
דז'אן קולוסבסקי משתיק את יומרות ההפתעה של ורונה
(צילום: AFP)
3 צפייה בגלריה
דז'אן קולוסבסקי חוגג
דז'אן קולוסבסקי חוגג
וחוגג
(צילום: רויטרס)
במשחק מסקרן נוסף ניצחה נאפולי 1:2 את בנבנטו, כאשר הפיקנטריה הגיעה מהמשחק בין האחים לבית אינסינייה - שניהם הבקיעו במשחק, אחד לכל צד.
זה התחיל עם רוברטו שהעלה את בנבנטו ליתרון מפתיע בבעיטה מקרוב בדקה ה-30, נמשך עם פסילת שער של לורנצו בצד השני בדקה ה-48 בגלל נבדל ואז עם שער חוקי לגמרי שלו, מה שנקרא "אלף אחוז חוקי": בעיטה אדירה בשמאל מחוץ לרחבה למשקוף ופנימה (60). מתיאו פוליטאנו היה זה שהניח לו את הכדור לפני הבעיטה, וגם זה שבישל את שער הניצחון לאנדראה פטאנייה כעבור שבע דקות. הניצחון הציב את נאפולי במקום השני, נקודה מתחת למילאן כשגם היא עם משחק עודף על פני הרוסונרי.
3 צפייה בגלריה
נאפולי חוגגת
נאפולי חוגגת
נאפולי חוגגת עם אינסינייה. ניצחון בתוך המשפחה
(צילום: AP)
לא פחות מ-15 שערים הובקעו בשלושה משחקים נוספים: קליארי - קרוטונה 2:4, פארמה - ספציה 2:2, פיורנטינה - אודינזה 2:3.