האם זה המהלך שיביא בסופו של דבר את לאו מסי למנצ'סטר סיטי? לפי "הטלגרף" הבריטי פפ גווארדיולה (49) מתקרב להארכת חוזה במועדון לארבע שנים נוספות (עד עונת 2024/25) ושהוא "נחוש להישאר באנגליה".
הספרדי, שנמצא בקבוצה מאז 2016/17, מסיים את חוזהו בקיץ כשלא מעט סימני שאלה עלו לגבי המשך דרכו, במיוחד לאחר הביקורת שספג אחרי הכישלונות בליגת האלופות בשנים האחרונות. גם איבוד תואר האליפות לליברפול בעונה שעברה לא סייע בעניין, אך נראה כי גווארדיולה בדרך להישאר ואולי זה מה שיפתה את מסי להגיע לאיתיחאד בעונה הבאה.
2 צפייה בגלריה
פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה
(צילום: AFP)
לפי הדיווחים בתקופה האחרונה סיטי בדקה מחליפים לספרדי, ביניהם מאוריסיו פוצ'טינו ויוליאן נגלסמן, ומצד שני יובנטוס הוזכרה כמועמדת לקלוט את גווארדיולה.
כידוע מנצ'סטר סיטי היא התחנה השלישית של הספרדי כמאמן, אחרי ברצלונה ובאיירן מינכן. הוא המאמן המעוטר בתולדות המועדון עם שמונה תארים, בהם שתי אליפויות וגביע אנגלי, אבל כאמור לא הצליח להוביל את הקבוצה לזכייה בצ'מפיונס.
2 צפייה בגלריה
לא מסי חוגג
לא מסי חוגג
יגיע בעקבות פפ? לא מסי
(צילום: EPA)
את הפרמייר-ליג סיטי פתחה בינוני עם 12 נקודות בלבד בשבעה מחזורים (משחק חסר), והיא כרגע עשירית בטבלה. בליגת האלופות הדברים הולכים הרבה יותר בקלות והיא עם מאזן מושלם לאחר שלושה משחקים.