אינטר המשיכה הערב (רביעי) בדהירה שלה אל מה שמסתמנת כאליפות איטליה ראשונה של קבוצה שאינה יובנטוס אחרי תשע שנים. היא עשתה זאת עם הניצחון העשירי ברציפות שלה, 1:2 על ססואולו, וגם ניצחון של יובנטוס על נאפולי בתוצאה זהה במשחק דחוי לא צימקה את הפער בין השתיים.
רומלו לוקאקו קיבל כדור מאשלי יאנג והבקיע מקרוב את הראשון של אינטר בבעיטה לפינה, ובדקה ה-69 בישל ללאוטרו מרטינס את השני עם כדור ארוך נהדר. חאמד טראורה עוד צימק עבור האורחת חמש דקות לסיום, אבל זה היה מעט מדי ומאוחר מדי.
3 צפייה בגלריה
שחקני אינטר חוגגים
שחקני אינטר חוגגים
האליפות מתקרבת. שחקני אינטר
(צילום: EPA)
3 צפייה בגלריה
רומלו לוקאקו חוגג
רומלו לוקאקו חוגג
רומלו לוקאקו. ממשיך לככב
(צילום: AP)
יובנטוס טיפסה למקום השלישי לאחר 1:2 על נאפולי והיא רחוקה נקודה אחת בלבד מהשנייה מילאן. מדובר במשחק השלמה לאחר שלמפגש המקורי נאפולי לא הגיעה בגלל התפרצות קורונה.
לאחר אותו אירוע ביזארי באוקטובר בו שחקני יובה חיכו מחצית שלמה על הדשא, ההתאחדות האיטלקית החליטה על ניצחון טכני ליובנטוס והורדת נקודה לקבוצה מדרום איטליה, אבל נאפולי הגישה ערעור שהתקבל בדצמבר על ידי הוועד האולימפי המקומי ובו נקבע משחק חוזר.
3 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו חוגג עם החברים
כריסטיאנו רונאלדו חוגג עם החברים
כריסטיאנו רונאלדו חוגג עם החברים
(צילום: EPA)
הגברת הזקנה עלתה ליתרון מוקדם משער של כריסטיאנו רונאלדו (13). הסופרסטאר העלה את מאזנו ל-25 שערי ליגה והגיע למספר המרשים בפעם ה-11 ב-12 העונות האחרונות. מי שבישל לו היה פדריקו קייזה במהלך אישי נפלא. האיטלקי בן ה-23 היה מעורב ישירות בשמונה שערים בשמונה משחקיו האחרונים, שכללו ארבע הבקעות ועוד ארבעה בישולים.
מי שהכפיל את התוצאה היה לא אחר מאשר פאולו דיבאלה. הארגנטנאי חזר לשחק לראשונה מאז ה-10 בינואר והתכבד בשער לאחר ארבע דקות בלבד על המגרש. לורנצו אינסינייה צימק בפנדל בדקה ה-90.
ספרד: פחות משבוע אחרי שנפגשו בגמר גביע המלך שנדחה מעונת 2020, בילבאו וסוסיאדד נפגשו לדרבי נוסף, הפעם בליגה. אסייר וייליברה (85) הבקיע לבילבאו, אבל רוברטו לופס השווה (89) וקבע 1:1 דרמטי.