סקנדל גדול באיטליה. בשבועות האחרונים דווח שלואיס סוארס עומד לקבל אזרחות איטלקית ולהצטרף ליובנטוס ככדורגלן מהאיחוד האירופי. מאז לא חל שינוי וכעת התפוצצה פרשה גדולה.
משטרת איטליה חוקרת טענות לפיהן רימה החלוץ האורוגוואי במבחן לקבלת האזרחות האיטלקית. על פי החשד, קבלת האזרחות שלו אושרה עוד לפני שניגש למבחן והשאלות נמסרו לו מראש.
4 צפייה בגלריה
לואיס סוארס
לואיס סוארס
לואיס סוארס בעת שהגיע למבחן
(צילום: EPA)
עתידו של סוארס אינו ברור. כזכור, המאמן החדש של ברצלונה רונאלד קומאן הבהיר לו בשיחת טלפון כי לא ייכלל בסגל הקבוצה לעונה הקרובה. בארסה גם הכחישה דיווחים לפיהם הוא בדרך לאתלטיקו מדריד.
מפרטי החקירה שפורסמו מתברר כי הבחינה של סוארס, שבדרך כלל נמשכת כשעתיים, נמשכה חצי שעה בלבד. משיחות טלפון בין הבוחנים להן האזינו השוטרים נשמע אחד מהם אומר: "הוא לא צריך למסור את הבחינה, צריך להעביר אותו עם משכורת של 10 מיליון יורו בעונה". הבוחן השני השיב: "תגיד לי איזה ציון לתת לו וזהו".
מהמשטרה האיטלקית נמסר רשמית: "התגלו חריגות במבחן ההסמכה בשפה האיטלקית שנערך לכדורגלן לואיס סוארס לצורך קבלת אזרחות ונמצא כי השיג את המסמכים הדרושים באמצעות הונאה. מהחקירה שביצענו עולה כי השאלות הועברו אליו מראש וכך גם הציון שניתן לו. החקירה נמשכת במטרה לאשר את ההתנהלות שתוארה לעיל, כמו גם את מעורבות הפקיד שביצע פשע בזיוף המסמכים".
4 צפייה בגלריה
סוארס חוגג
סוארס חוגג
נמצא בבלגן. סוארס
(צילום: רויטרס)
בעקבות ההתפתחות האחרונה הסיכויים שסוארס יגיע ליובנטוס קלושים ביותר. זאת, מכיוון שלא נותר לו זמן רב על מנת להשלים את כל ההליכים הדרושים לקבלת המסמכים הנחוצים.

קראגר: "דה בריינה מתחת רק למסי ורונאלדו"

עונת עשירית ברציפות שמנצ'סטר סיטי פותחת עם ניצחון. אתמול, בספתח שלה ל-2020/21, היא חזרה ממשחק החוץ הקשה מול וולבס עם 1:3 מרשים.
כוכב הערב היה ללא ספק קווין דה בריינה, מי שנבחר רק לפני מספר שבועות לשחקן עונת 2019/20 בפרמייר-ליג. הבלגי כבש את הראשון בפנדל, בישל את השני לגבריאל ז'סוס והוביל למהלך שהסתיים בשער השלישי של פיל פודן. "הוא פשוט אוהב לשחק כדורגל", החמיא לו מנג'ר הסיטיזנס, פפ גווארדיולה. "הוא לא מרגיש שום לחץ ונהנה לשחק ברמות הכי גבוהות".
4 צפייה בגלריה
דה בריינה
דה בריינה
מחמאות מקיר לקיר. דה בריינה
(צילום: gettyimages)
4 צפייה בגלריה
דה בריינה
דה בריינה
דה בריינה כובש מהנקודה הלבנה
(צילום: רויטרס)
מי שפירגן אפילו עוד יותר לקשר הוא פרשן רשת "סקיי" ושחקן העבר ג'יימי קראגר. "הוא עדיין השחקן הכי טוב בפרמייר-ליג", טען קראגר. "כשמדברים על השחקנים הטובים בעולם, יש אני זורק את השם שלו. הייתי שם אותו רק מתחת ללאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו".
קראגר הוסיף: "אם אתה שואל אותי את מי אני רוצה לקבוצה שלי, ישר אגיד קווין דה בריינה. המספרים שהוא מנפק, השערים, הבישולים. הוא חלום של כל מאמן".
דה בריינה עצמו נשאל האם ירצה לשבור העונה את שיא הבישולים לעונה בפרמייר-ליג, ששייך לתיירי הנרי (20). "אני מעדיף שיהיו לי חמישה שערים וחמישה בישולים ושנזכה באליפות. תרומה אפשר למדוד בדרכים שונות. אני יודע שסטטיסטיקה כיום היא מאוד משמעותית, אבל אפשר גם לתרום בדרכים אחרות וזה מה שאני מנסה לעשות”, ענה השחקן.