מנצ'סטר יונייטד ומנצ'סטר סיטי ייפגשו הערב (שבת, 19:30) לדרבי הראשון של העונה כשהשדים האדומים די במפתיע מדורגים לפני הסיטיזינס, אך מגיעים אחרי ההדחה מליגת האלופות.
סיטי לעומת זאת נראית הרבה יותר טוב לאחרונה, ניצחה את מארסיי 0:3 במחזור הסיום של שלב הבתים בצ'מפיונס והעפילה כמובן לשמינית גמר המפעל.
2 צפייה בגלריה
הולאנד ודורטמונד חוגגים
הולאנד ודורטמונד חוגגים
הולאנד. מכונת שערים
(צילום: EPA)
בין לבין עסוקים שני המועדונים מאחורי הקלעים בניסיונות שלהם להנחית בעיר את השחקן אולי הכי מבוקש בעולם, ארלינג הולאנד של דורטמונד. "דיילי מייל" מפרסם כי השתיים כבר הביעו עניין בחלוץ הנורבגי, שכבש 33 שערים ב-26 משחקים בבונדסליגה מאז שנחת בסיגנל אידונה פארק.
חוזהו של סרחיו אגוארו באיתיחאד מסתיים בקיץ הקרוב, ופפ גווארדיולה כבר סימן את הולאנד כמחליף האולטימטיבי. יונייטד, שניסתה להחתים את הולאנד לפני שעזב את ר.ב לייפציג, יודעת שהיא חייבת לצרף שמות גדולים, בטח נוכח הסגל הדי אפור שלה, אם ברצונה להתמודד בחזרה בצמרת האירופית.
2 צפייה בגלריה
סרחיו אגוארו
סרחיו אגוארו
אגוארו. ככל הנראה לא יישאר בסיטי
(צילום: AP)
על פי ההערכות, להולאנד סעיף שחרור יחסית נוח מדורטמונד שמוערך ב-65 מיליון פאונד, סכום ששתי המנצ'סטריות יכולות לשלם די בקלות, אבל יופעל רק מקיץ 2022. כדי להביא את הולאנד כבר בעוד חצי שנה, סיטי ויונייטד יצטרכו להציע הרבה יותר כסף, כשגם ריאל מדריד נמצאת חזק בתמונה.