ברצלונה או פ.ס.ז'? ייתכן שכבר בימים הקרובים נקבל תשובה סופית באשר לעתידו של ניימאר. סוכנו לשעבר של הברזילאי, אנדרה קארי, טען רק היום (שישי) שהכוכב מעוניין לחזור לברצלונה ולשתף שם פעולה עם לאו מסי. במקביל, בצרפת מדווחים כי ניימאר דווקא סיכם על ראשי פ.ס.ז' על הארכת חוזהו וצפוי להישאר בפריז עד יוני 2026, כאשר הודעה רשמית תתפרסם כבר בימים הקרובים.
המנהל המקצועי של אלופת צרפת, לאונרדו, שם לעצמו כמטרת-על לדאוג להשאיר במועדון את ניימאר וקיליאן אמבאפה. בזמן שבגזרת הצרפתי אין כל חדש והוא ממשיך לקרוץ לריאל מדריד, הברזילאי שעלה 222 מיליון אירו עשוי להמשיך להוביל את פ.ס.ז' גם בשנים הבאות.
1 צפייה בגלריה
ניימאר
ניימאר
ניימאר. יאריך חוזה?
(צילום: רויטרס)
מי שכאמור טוען אחרת הוא קארי, שעבד בעצמו בברצלונה לפני מספר שנים. הסוכן לשעבר הסביר כי הנשיא החדש-ישן, ז'ואן לאפורטה, מסוגל לתפור את העסקה וכי הדלת בספרד פתוחה עבור ניימאר. קארי גם אישר כי מגעים כאלו התקיימו כבר בעבר: "לפני שנתיים הוא ביקש ממני לפעול כדי להחזיר אותו לברצלונה. היינו קרובים, אבל זה לא יצא לפועל. אם ניימאר יחזור לשחק עם מסי, זה יקרה רק בברצלונה".
ניימאר מסיים את חוזהו בסוף העונה הבאה ויסגור חמש שנים בפריז. במהלך התקופה הזו הגיע לגמר ליגת האלופות בעונה שעברה אז ראה את באיירן מינכן זוכה בגביע. העונה הקבוצות ייפגשו שוב, אבל בשלב רבע הגמר. בזירה המקומית ניימאר זכה לחגוג לא מעט תארים, כולל שלוש אליפויות ושני גביעים.