מגן המבורג, טוני לייסטנר, לא ירצה לזכור את המשחק אתמול (ב') מול דינמו דרזדן. לא רק שקבוצתו ספגה תבוסה 4:1 והודחה מהגביע הגרמני, הוא גם היה מעורב בתקרית לא נעימה.
בסיום המשחק נראה לייסטנר כשהוא עולה בעצבים ליציע והתעמת עם אחד האוהדים. לאחר מכן סיפר שאותו אוהד קילל את משפחתו, אבל הודה כי לא נהג נכון.

2 צפייה בגלריה
המבורג
המבורג
לייסטנר מתעמת עם האוהד, אתמול
(צילום מסך)
לכל אורך המשחק ספג לייסטנר גידופים מאוהדי הקבוצה בה שיחק בין 2010 ל-2014 (כמה אלפי אוהדים הורשו להיכנס לאצטדיון כחלק מהמגמה להחזיר את הקהל). הוא עבר ב-2018 לקווינס פארק ריינג'רס והצטרף להמבורג (משחקת העונה בליגה השנייה) בקיץ האחרון, אחרי שאת העונה שעברה העביר בהשאלה לפ.צ קלן.
לאחר שעלה ליציע ודחף את האוהד שלדבריו קילל את בני משפחתו, הפרידו אוהדים אחרים בין השניים יחד עם מספר אנשי אבטחה ואילצו אותו לשוב על עקבותיו ולחזור למגרש.
"הותקפתי מילולית על ידי אוהדים מהיציע, זה דבר שאני יכול להתמודד איתו בדרך כלל", הגיב לייסטנר באינסטגרם. "אבל הפעם זה היה קיצוני ומאסיבי. מכה מתחת לחגורה נגד אשתי והבת שלי. אז כבר איבדתי את זה, אחרי שכבר הייתי מאוד אמוציונאלי בלי קשה למקרה. זה לא היה צריך לקרות, כי אני אבא שצריך לשמש דוגמה. אני מתנצל ומבטיח שזה לא יקרה שוב, לא משנה באילו קללות יקללו אותי".
2 צפייה בגלריה
טוני לייסטנר
טוני לייסטנר
"זה לא היה צריך לקרות". טוני לייסטנר
(צילום: getty images)
מדינמו דרזדן נמסר בתגובה: "לייסטנר ספג קריאות מבישות מאוהדי קבוצת עיר מגוריו. אנחנו מנסים לאתר את האוהד ולא ניתן שיעברו על המקרה הזה לסדר היום. אנחנו מודים ל-99.9 האחוזים האחרים של האוהדים על התמיכה שלהם".
בורוסיה דורטמונד עלתה לסיבוב השני אחרי שהביסה 0:5 את דואיסבורג מהליגה השנייה. ג'יידון סאנצ'ו (15), ג'וד בלינגהאם (30), תורגן הזאר (38 בפנדל), ג'ובאני ריינה (50) ומרקו רויס (58) כבשו. המפסידה נותרה בעשרה שחקנים לאחר הרחקתו של דומיניק וולקמר (38).