ריאל מדריד איבדה אתמול (שבת) שתי נקודות חשובות במאבק האליפות המשולש (ואולי מרובע אם לוקחים בחשבון גם את סביליה) כשסיימה בתיקו 0:0 מאכזב מול בטיס. זינדין זידאן, בכל אופן, ניסה לשדר בסיום אופטימיות, כשאמר: "זה לא גמור".
ברצלונה תתארח היום אצל ויאריאל (17:15), ואתלטיקו מדריד תצא למשחק חוץ בבילבאו (22:00), כאשר הבלאנקוס מפגרים אחרי היריבה העירונית בשתי נקודות ויש להם משחק עודף, ומקדימים את הקטאלנים בשלוש נקודות עם שני משחקים עודפים על פניהם.
2 צפייה בגלריה
זידאן מתנגב מהגשם
זידאן מתנגב מהגשם
זידאן. עוד לא ויתר
(צילום: AP)
המאמן נשאל אם אובדן הנקודות סיים את סיפור האליפות מבחינת קבוצתו, ואמר: "אני לא חושב. אמנם הפסדנו שתי נקודות חשובות ומשהו היה חסר לנו, אבל אני לא חושב שזה סוף הסיפור. אנחנו חייבים להמשיך, הליגה לא הוכרעה".
סיבה אחת לאופטימיות הייתה החזרה של אדן הזאר, כנראה השחקן הפציע ביותר של ריאל בשנתיים האחרונות, שעלה מהספסל ל-13 הדקות האחרונות לראשונה מאז ה-13 במרץ. "הוא שיחק אמנם רק כמה דקות, אבל עשה את זה עם ברק ואנרגיות, והחשוב מכל הוא הראה ששום דבר פיזי לא מציק לו. הוא יתרום לנו הרבה ואנחנו נצטרך אותו", אמר המאמן על הכוכב הבלגי שחזר.
2 צפייה בגלריה
הזאר עם ויניסיוס
הזאר עם ויניסיוס
הזאר עם ויניסיוס. הבלגי לא הצליח להביא את השינוי
(צילום: AP)
נכון לעכשיו, במבט ריאלי על הטבלה, אתלטיקו היא זאת שנמצאת במצב הטוב ביותר מפני שאם כל הקבוצות ישלימו את משחקיהן וייקחו את כל הנקודות האפשריות, היא תוביל את הטבלה עם שתי נקודות יתרון על פני ברצלונה וחמש על פני ריאל. ב-8 במאי, עם זאת, היא צפויה להתארח אצל ברצלונה למשחק שיכול להתברר כקרב ישיר על התואר, ארבעה מחזורים לסיום העונה.
אגב, התוצאה המאכזבת של ריאל הגיעה רק שלושה ימים לפני שהיא עולה לשחק מול צ'לסי במפגש הראשון של חצי גמר ליגת האלופות, משחק שעמד בספק בשל איומי אופ"א בסנקציות נגד הקבוצות שנרשמו לסופר-ליג. זידאן עצמו התייחס שלשום לאפשרות שריאל לא תיענש על הסאגה בהשעיה מהמפעל כבר העונה, וכינה אותה "אבסורדית ובלתי הגיונית".