אחרי הזכייה של מנצ'סטר סיטי בגביע הליגה השבוע, בקבוצה יתפנו מחר לדבר האמיתי: משחק החוץ מול פריז סן ז'רמן (רביעי, 22:00) בחצי גמר ליגת האלופות. התכולים, שמעולם לא העפילו לגמר המפעל, רוצים להשיג מקדמה משמעותית לפני הגומלין באיתיחאד.
המאמן פפ גווארדיולה החמיא לכוכב הגדול של פריז, ניימאר, וחטף התקף נוסטלגיה: "אני זוכר שראינו קלטות שלו במדי סנטוס, הוא היה המלך שם. ישבנו עם פיות פעורים ואמרנו 'אלוהים, איזה שחקן'. כיף לראות אותו כצופה, גם האישיות שלו, הוא מחזיק את ברזיל על הכתפיים. אני בטוח שאם הוא היה נשאר בברצלונה, היא הייתה זוכה בעוד שניים או שלושה גביעי אירופה, אבל הוא החליט לעבור לפריז. כיף גדול לשחק נגדו".
2 צפייה בגלריה
פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה
החמיא לניימאר. פפ גווארדיולה
(צילום: רויטרס)
על היריבה, שהעיפה בשלבים הקודמים את ברצלונה ואלופת אירופה באיירן מינכן, הוסיף פפ: "בחצי הגמר אני יותר רגוע בדרך כלל. יש לי את התחושה שהעבודה נעשתה כבר, אני רואה את הקבוצה מגיעה לרגע הזה במצב טוב. אני לא רוצה בהכרח שננצח או שנשיג תוצאה טובה, אלא שנהיה עצמנו. השחקנים יחליטו אם נעלה בסוף לגמר, לא המאמן".
ניימאר גם דיבר ונשאל, איך לא, על עתידו בקבוצה: "אני רוצה לעזור לפ.ס.ז’ לזכות במפעל, החוזה שלי הוא לא הנושא היום, יש לי עוד שנתיים ואני שמח להיות כאן. זו אולי העונה שבה אני הכי מאושר, יש עוד זמן ונעשה את מה שהכי טוב עבור כולנו. המטרה העיקרית היא ליגת האלופות ולא זכייה בכדור הזהב".
2 צפייה בגלריה
ניימאר
ניימאר
ניימאר
(צילום: רויטרס)
"מאז שהגעתי לכאן היו לי קשיים אבל התגברתי עליהם", המשיך הברזילאי. "אסור לשכוח שתמיד שמרתי על מקצוענות, גם אם אנשים אומרים אחרת. כשאני משחק אני עושה זאת כמו מקצוען. אם אסתכל אחורה על הקריירה ויהיו לי 3 או 4 זכיות בליגת האלופות (הניף את הגביע פעם אחת) אהיה מרוצה, אבל למנצ'סטר סיטי יש עונה נהדרת".