"אני לא חושב שריאל מדריד יכולה לבכות על החיסורים, כשאני קורא בעיתונות על ההיעדרויות אצלם אני צוחק". כך אמר מאמן אינטר, אנטוניו קונטה, לקראת המשחק הגורלי של קבוצתו מול הבלאנקוס מחר (ד') ב"סן סירו" במחזור הרביעי בליגת האלופות.
קונטה אמר את הדברים בהתייחס לכך שהיריבה תשחק ללא סרחיו ראמוס, פדריקו ואלוורדה וקארים בנזמה הפצועים. הנראזורי מדורגים במקום האחרון עם שתי נקודות בלבד, בעוד אלופת ספרד לפניהם עם 4 נקודות ושתי הקבוצות זקוקות לניצחון בבית ב' הצמוד על מנת לעלות לשלב הבא. לפני שלושה שבועות נפגשו שתי הקבוצות בספרד וריאל ניצחה 2:3. בשבת האחרונה לא שיכנעו השחקנם של זינדין זידאן כאשר סיימו בתיקו 1:1 עם ויאריאל בליגה.
4 צפייה בגלריה
קורטואה מאוכזב
קורטואה מאוכזב
שוער ריאל מדריד טיבו קורטואה
(צילום: גטי אימג'ס)
המאמן האיטלקי הוסיף: "זה כמו גמר בשבילנו ואנחנו חייבים לנצח את ריאל וכל קבוצה נגדה נתמודד. כבר הוכחנו שאם נשחק היטב ונהיה מרוכזים אנחנו יכולים לנצח. ברור שאנחנו צריכים להשתפר, אנשים מצפים מאיתנו להרבה ועוד לא שיפרנו את האיכות שלנו".
קונטה נשאל לגבי האפשרות שאלכסיס סאנצ'ס ישחק בקישור, והשיב: "זה יכול להיות פתרון חירום במהלך המשחק, אבל לא מתחילתו, אולי מול קבוצה ברמה נמוכה יותר מכיוון שאנחנו מאוד התקפיים. יש לנו מגינים שתוקפים המון ולא נראה לי שנוכל לשחק עם שלושה חלוצים, כי כך נאבד את האיזון".
4 צפייה בגלריה
אנטוניו קונטה
אנטוניו קונטה
"לא נוכל לשחק עם שלושה חלוצים". אנטוניו קונטה
(צילום: gettyimages)
לוקה מודריץ' מריאל התייחס להיעדרו של קארים בנזמה: "הוא שחקן מאוד חשוב בשבילנו וכבר הרגשנו עד כמה הוא חסר. בלעדיו כולנו חייבים יותר על מנת לחפות על החיסרון שלו. מריאנו הוא שחקן מסוג שונה, אבל כבר הראה שאנחנו יכולים לסמוך עליו. חסר לנו קצת מכל דבר, אבל אנחנו יכולים לעשות דברים יפים. אם אתה לא מתעלה לרמה שלך באירופה קשה לך לנצח משחקים. עכשיו זה הזמן להראות את הכוח שלנו".
4 צפייה בגלריה
מודריץ'
מודריץ'
"ריאל מדריד יכולה לעשות דברים יפים". מודריץ'
(צילום: גטי אימג'ס)
שחטאר דונייצק, קבוצתו של קשר נבחרת ישראל מנור סולומון, מדורגת שנייה עם ארבע נקודות. היא תתמודד בגרמניה נגד המוליכה בורוסיה מנשנגלאדבך (5 נקודות), מולה הובסה 6:0 באוקראינה לפני שלושה שבועות.
בבית א' זקוקה אתלטיקו מדריד לניצחון ביתי על לוקומוטיב מוסקבה על מנת לשפר את סיכוייה לעלות. הקולצ'ונרוס יגיעו מעודדים אחרי שניצחו 0:1 את ברצלונה בליגה הספרדית בשבת האחרונה.
אלופת אירופה, באיירן מינכן, שמוליכה את הטבלה עם מלוא 9 הנקודות וצפויה לעלות לשלב הבא, תארח את האחרונה רד בול זלצבורג. המאמן האנזי פליק הבהיר שהוא ושחקניו לא מזלזלים: "נתמודד מול יריבה טובה שיודעת להפעיל לחץ ותוקפת היטב. השחקנים שלה מסוגלים להתחרות במפעל הזה".
4 צפייה בגלריה
רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי
מצפה להבטיח עלייה. רוברט לבנדובסקי
(צילום: רויטרס)
מנצ'סטר סיטי, המוליכה את בית 3 עם מאזן מושלם, תשחק נגד אולימפיאקוס ביוון. השחקנים של פפ גווארדיולה מצליחים אמנם בצ'מפיונס, אבל סובלים מההיעדרות הממושכת של קון אגוארו ומדורגים במקום ה-13 בלבד בפרמייר ליג אחרי שבשבת האחרונה הפסידו 2:0 לטוטנהאם. השנייה פורטו תשחק נגד מארסיי בצרפת. ליברפול, המוליכה את טבלת בית 4, תארח את אטאלנטה. איאקס תפגוש את מידטילנד בהולנד.