ריאל מדריד וצ'לסי נפרדו הערב (שלישי) בתיקו 1:1 במסגרת חצי גמר ליגת האלופות והעבירו את ההכרעה לשבוע הבא (5 במאי) בסטמפורד ברידג', כשמי שיוצאת מרוצה יותר היא כנראה האורחת שהשיגה שער חוץ חשוב.
כריסטיאן פוליסיק נתן לבלוז את היתרון בדקה ה-14 עם שער יפה אחרי שעבר את תיבו קורטואה ובעט בין שני שחקני הגנה שנותרו להגן על השער. זה היה אחרי שהשוער הבלגי כבר הציל יותר מפעם אחת את הקבוצה שלו, בדקות שבהן צ'לסי לא נתנה לבלאנקוס לנשום.
5 צפייה בגלריה
ג'ורג'יניו קארים בנזמה
ג'ורג'יניו קארים בנזמה
ז'ורז'יניו מול קארים בנזמה
(צילום: AP)
בדקה ה-29, כאילו משום מקום, הופיע מי שתמיד מופיע עבור זינדין זידאן - קארים בנזמה שהשווה עם שער וירטואוזי שהיה לחלוטין נגד המגמה במשחק. השער היה ה-71 של בנזמה בצ'מפיונס ובכך הוא השתווה לאגדת העבר של המועדון ראול במקום הרביעי בטבלת המבקיעים במפעל. הוא גם שינה את האנרגיה במגרש וריאל התחילה לייצר יותר התקפות מסוכנות, אבל עדיין לא הייתה רחוקה מלהפסיד, כשצ'לסי יוצאת פעם אחר פעם למתפרצות שרק בגלל חוסר ריכוז במסירה האחרונה לא הסתיימו עם עוד שערים.
ריאל סוגרת משחק שני ברציפות ללא ניצחון אחרי התיקו המאכזב בליגה מול בטיס שפגע מאוד בשאיפות שלה לזכות באליפות לה ליגה, וכרגע לא יהיה בלתי-סביר לדמיין את העונה הזאת מסתיימת ללא אף תואר עבור מועדון הפאר. כשמוסיפים לכך את המהלומה שספג הנשיא פלורנטינו פרס עם האופן בו התפתחה סאגת הסופר-ליג, זו יכולה להסתכם כעונה עגומה. אלא שריאל היא ריאל, ובשבוע הבא בלונדון יש גומלין. צפוי להיות חם.

מהלך המשחק

דקה 5': צ'לסי פתחה חזק יותר והגיעה פעם אחר פעם לרחבת ריאל, בינתיים בלי מצבים מסוכנים.
9': ויניסיוס קיבל מתנה מהגנת היריבה וניסה למצוא את בנזמה אבל הכדור חולץ.
10': הצלת ענק של תיבו קורטואה מול ורנר, שבעט מעמדה פנויה לגמרי מחמישה מטרים, השוער הדף.
14': שער! צ'לסי עולה ל-0:1. פוליסיק נשלח על ידי אנטוניו רודיגר בכדור עומק, עבר את קורטואה בקור רוח ובעט בין שני מגנים שעמדו על הקו. יתרון מוצדק.
5 צפייה בגלריה
שחקני צ'לסי חוגגים
שחקני צ'לסי חוגגים
שחקני צ'לסי חוגגים
(צילום: EPA)
5 צפייה בגלריה
פוליסיק חוגג
פוליסיק חוגג
פוליסיק חוגג
(צילום: רויטרס)
23': בנזמה ירה כדור מ-20 מטרים ברגל שמאל לקורה.
5 צפייה בגלריה
קארים בנזמה מאוכזב
קארים בנזמה מאוכזב
קארים בנזמה מאוכזב
(צילום: רויטרס)
29': שער! ריאל מדריד משווה ל-1:1. כדור שננגח פעמיים ברחבה הגיע לבנזמה שהשתלט עליו עם הראש ובעט מהאוויר לרשת העליונה, שער גדול - נגד כיוון המשחק.
5 צפייה בגלריה
בנזמה חוגג
בנזמה חוגג
בנזמה חוגג
(צילום: רויטרס)
41': ורנר עם ניסיון יומרני שהלך החוצה בסיום מתפרצת.
69': מאונט עם ניסיון מקצה הרחבה, הכדור נבלם בגב של מיליטאו.
87': ניסיון מסוכן מאוד של וראן אחרי קרן של קרוס, אבל הנגיחה שלו הלכה לשום מקום

הרכבים

ריאל מדריד: תיבו קורטואה; דני קרבחאל (אלבארו אודריוסולה, 77), רפאל וראן, אדר מיליטאו, נאצ'ו, מרסלו (מרקו אסנסיו, 77); לוקה מודריץ', קאסמירו, טוני קרוס; קארים בנזמה (רודריגו, 92), ויניסוס ג'וניור (הזאר, 66).
צ'לסי: אדוארד מנדי; ססאר אספיליקווטה (ריס ג'יימס, 66), תיאגו סילבה, אנדראס כריסטיאנסן, אנטוניו רודיגר, בן צ'ילוול; ז'ורז'יניו, אנגולו קאנטה; כריסטיאן פוליסיק (חאכים זייש, 66), טימו ורנר (קאי האברץ, 66), מייסון מאונט.
פורסם לראשונה: 21:00, 27.04.21