נבחרת צרפת קיוותה לפתיחה חלקה יותר של קמפיין מוקדמות המונדיאל, אבל נאלצה להסתפק ב-1:1 ביתי מול אוקראינה בסטאד דה פראנס. אחת מנקודות האור אצל אלופת העולם היה אנטואן גריזמן שממשיך לבלוט בנבחרת וחגג שער נפלא שהעלה את מאזנו בטריקולור ל-34 שערים.
חלוץ ברצלונה לא היה מרוצה בסיום המשחק משינוי המערך של נבחרתו: "היינו צריכים שחקני התקפה נוספים שמסוגלים לבצע אחד-על-אחד דרך האגפים. רצינו לנצח, אבל לא שיחקנו מספיק טוב. נבחן את המשחק וננסה להשתפר".
3 צפייה בגלריה
גריזמן מאוכזב
גריזמן מאוכזב
גריזמן מאוכזב
(צילום: AFP)
מאמן אלפת העולם, דידייה דשאן, ניתח את התיקו מהזווית שלו: "היינו צריכים להבטיח את הניצחון כבר במחצית הראשונה, כשהגענו למצבים. במחצית השנייה זה כבר היה יותר קשה. אפשר היה להימנע מהשער שספגנו (עצמי של קימפמבה). כמובן שאנחנו מאוכזבים". על המערך החדש: "ניסיתי אותו גם לפני שנתיים מול מולדובה. זה לא פלייסטיישן, צריך איזון ואתה תלוי גם ביריבה".
אוליבייה ז'ירו שהציג משחק מאכזב והוחלף: "לא נתרץ תירוצים. השער שספגנו עצר לנו את המומנטום וזה מתסכל. צריך להבין שלאוקראינה היה משחק טוב".
3 צפייה בגלריה
צרפת
צרפת
שחקני צרפת בסיום
(צילום: רויטרס)
3 צפייה בגלריה
אמבאפה מאוכזב
אמבאפה מאוכזב
אמבאפה. משחק חלש
(צילום: AFP)
מי שנעלם כמעט לחלוטין היה קיליאן אמבאפה, שהתקשה לבוא לידי ביטוי וגם ספג ביקורת מהתקשורת בארצו. מאמן אוקראינה, שבצ'נקו, התייחס לכך לאחר המשחק: "הבנו שמשחק פתוח יעלה לנו ביוקר. שחקן כמו אמבאפה חוגג כשיש לו שטח ולכן הצבנו יותר שחקנים באגף שלו. גם כדי להלחיץ אותו וגם בשביל למנוע היווצרות מרווחים".