אתלטיקו מדריד הגיעה למפגש עם נועלת הטבלה אייבאר, כשהיא סופרת שני משחקים ללא ניצחון, והתפוצצה עליה עם 0:5 מהדהד. הקולצ'ונרוס הגדילו את הפער בפסגה לחמש נקודות לפחות עד משחקה של ריאל מדריד הערב (22:00) מול חטאפה.
בהיעדרם של לואיס סוארס וז'ואו פליקס הפצועים, מי שלקחו אחריות בהתקפה היו אנחל קוראה ומרקוס יורנטה, שחגגו צמדים. יאניק קראסקו הוסיף את החמישי ורשם גם שני בישולים.
2 צפייה בגלריה
אתלטיקו מדריד
אתלטיקו מדריד
אתלטיקו מדריד. חזרה לנצח
(צילום: EPA)
החלוץ הארגנטיני הבקיע פעמיים בתוך שתי דקות, לפני הירידה להפסקה (42 ו-44). החבורה של דייגו סימאונה סגרה עניין כבר בתחילת המחצית השנייה עם שער של הבלגי (49) ושל החלוץ הספרדי (53), שגם השלים צמד משלו מאוחר יותר (68).
הצלע הרביעית והפחות מדוברת במאבק האליפות בספרד, סביליה, עשתה את העבודה בפתיחת המחזור ה-31 בליגה הספרדית, כשהשיגה 1:2 במשחק החוץ הקשה מול סוסיאדד. הקבוצה של ז'ולן לופטגי רחוקה כרגע שלוש נקודות בלבד מהפסגה ועם ניצחון חמישי בשישה משחקים, אי אפשר להתעלם ממנה בקרב המרתק על התואר.
2 צפייה בגלריה
סביליה
סביליה
סביליה. הצלע הרביעית במאבק
(צילום: EPA)
קרלוס פרננדס העלה את הבאסקים ליתרון מהיר עם שער יפה (5). פרננדו השווה (22) וכעבור שתי דקות בלבד יוסף אן-נסירי כבר השלים מהפך שהחזיק עד הסיום. האורחת הייתה קרובה לשלישי, אבל הכי חשוב מבחינתה שהיא חוזרת הביתה עם כל הקופה.
אלצ'ה ספגה 2:0 מאוסאסונה ונותרה מתחת לקו האדום. קיקה בארחה (38) ועצמי של דייגו גונזאלס (68) קבעו את התוצאה. במשחק נוסף: אלאבס - הואסקה 0:1.
במשחקים נוספים: קאדיס - סלטיה ויגו 0:0, בטיס - ולנסיה 2:2.
פורסם לראשונה: 16:52, 18.04.21