סערת "פילומנה" שפוקדת את ספרד בשעות האחרונות גרמה לבלגן גדול בחלקים רבים במדינה, וביניהם גם במדריד. מינהלת הליגה המקומית הודיעה בעקבות כך על ביטול המשחק בין אתלטיקו לאתלטיק בילבאו, שהיה אמור להתקיים אחר הצהריים (שבת).
האורחת לא הצליחה להגיע למדריד מכיוון שנמל התעופה המקומי נסגר, והכבישים שמובילים לבירה הספרדית נחסמו. למינהלת הליגה לא נותרה ברירה והמשחק נדחה לתאריך לא ידוע.
5 צפייה בגלריה
אינפו אנגליה
אינפו אנגליה
אינפו אנגליה

5 צפייה בגלריה
סערת פילמונה
סערת פילמונה
שדה התעופה במדריד נסגר
(צילום: רויטרס)
המשחק בין סביליה לריאל סוסיאדד דווקא כן התקיים והסתיים ב-2:3 למארחת ברמון סאנצ'ס פיחואן, הודות להצגה אדירה של יוסוף אן-נסירי. כבר אחרי שבע דקות נכבשו שלושה שערים.
אן-נסירי העלה את סביליה ליתרון בדקה הרביעית, אבל ראה את חברו לקבוצה, דייגו קרלוס, כובש שער עצמי אומלל, כשהקפיץ מעל שוערו יאסין בונונו כעבור 60 שניות. אן-נסירי כבש שוב בדקה השביעית, אלכסנדר איסאק השווה (14) והחלוץ של סביליה השלים שלושער בפתיחת המחצית השנייה (46). סביליה מדורגת שישית עם 30 נקודות, בדיוק כמו סוסיאדד החמישית.
5 צפייה בגלריה
יוסף אן-נסירי
יוסף אן-נסירי
אן-נסירי חוגג. משחק ענק
(צילום: EPA)
5 צפייה בגלריה
יוסף אן-נסירי
יוסף אן-נסירי
הוא מצא זמן גם לנשק את כר הדשא. אן-נסירי
(צילום: AFP)

ריאל זועמת: "כלאו אותנו במטוס כמו אוגרים"

מי שהתעצבנה מאוד מדחיית המשחק של אתלטיקו היא היריבה העירונית, ריאל מדריד, שנאלצה לעבור סאגה שלמה עד שהצליחה לנחות בשדה התעופה בפמפלונה אתמול ב-23:12 בלילה לקראת המשחק המתוכנן שלה מול אוססונה הערב (22:00).
ריאל רצתה בכלל לטוס הבוקר למשחק, אבל בגלל המצב נאלצה להקדים את טיסתה. כשהגיע לשדה הוא כבר היה לקראת סגירה, והשחקנים מצאו את עצמם שעות ארוכות במטוס. "הטייס בכלל לא הגיע", אמר גורם במועדון ל"אס". בסופו של דבר הטיסה יצאה לדרך, אבל הנחיתה בשדה בפמפלונה לא הייתה קלה בגלל מזג האוויר, והמטוס נאלץ לעשות לא מעט סיבובים עד שנחת לקראת חצות. "אנחנו כועסים ולא מאמינים שאפשר לשחק בתנאים הללו. כל העיר שלג, וזה הזוי שבכלל טסנו לכאן", אמר אותו גורם בריאל.
5 צפייה בגלריה
סערת פילמונה
סערת פילמונה
סערת פילמונה. בלגן בספרד בעקבות מזג האוויר
(צילום: רויטרס)
על ההמתנה הארוכה במטוס, אמרו בריאל: "יש פה כאוס שלם, משהו שלא ניתן להסביר אותו. כלאו אותנו בתוך המטוס, כמו אוגרים, מבלי לדעת אם בכלל אפשר לטוס. הטייס בכלל לא היה על המטוס לפני הטיסה, אף אחד לא אמר לנו כלום".
במקביל, קיים סיכוי גדול שהמפגש ידחה לאור המצב, ואולי ייערך מחר בשעות הבוקר, שעל פי תחזית מזג האוויר לא אמור לרדת גשם באותו הזמן בעיר. גם מבחינת החזרה שלה למדריד ריאל בבעיה, מאחר ששדה התעופה עדיין סגור. גם אם ריאל תרצה לחזור באוטובוס היא לא תוכל לעשות זאת לאור הבלגן בכבישים.
פורסם לראשונה: 12:43, 09.01.21