הפעם האחרונה שברנלי כבשה רביעייה במשחק חוץ בפרמייר-ליג הייתה אי שם באפריל 2010 - מול האל סיטי. היום (ראשון) היא שחזרה את ההישג עם 0:4 מוחץ במוליניו אצל וולבס.
כוכב המשחק היה ללא ספק כריס ווד הניו זילנדי. בדקה ה-15 הוא הכניע את רוי פטריסיו, כעבור שש דקות בעט פנימה מול שער חשוף אחרי טעות בהגנת וולבס ובדקה ה-45 השלים שלושער, כשנגח כדור קרן שהוגבה לרחבה.
3 צפייה בגלריה
כריס ווד
כריס ווד
הצגה של איש אחד. ווד
(צילום: gettyimages)
3 צפייה בגלריה
כריס ווד
כריס ווד
שלושער ובישול. ווד
(צילום: gettyimages)
ווד הפך לניו זילנדי הראשון שכובש שלושער בפרמייר-ליג ועזר לברנלי להשיג ניצחון כפול על וולבס. המחצית השנייה, כמו שכבר הבנתם, הייתה סוג של גארבג'-טיים. ועדיין, ברנלי מצאה גם את השער הרביעי. בדקה ה-49 גול של מאתיי וידרה נפסל על-ידי ה-VAR וחמש דקות לסיום ווד סיפק גם בישול, שהסתיים בשער של אשלי ווסטווד.
מנצ'סטר יונייטד סיימה ב-0:0 מאכזב מול לידס והחמיצה הזדמנות להקטין חזרה את הפער ממנצ'סטר סיטי שנמצאת בפסגה לתשע נקודות. כרגע ההפרש בין השתיים עומד על 11 נקודות, כשלשדים האדומים משחק חסר.
ווסט ברומיץ' מתרחקת מהישארות אחרי 2:2 מול אסטון וילה. אנואר אל גאזי (9 בפנדל) העלה את וילה ליתרון, מטאוס פריירה (23, פנדל) וטיירון מינגס (47, עצמי) הפכו. קינן דייויס השווה בתוספת הזמן (92).
3 צפייה בגלריה
"גלייזר החוצה": המטוס והכיתוב הברור
"גלייזר החוצה": המטוס והכיתוב הברור
"שני מיליארד נגנבו, גלייזר החוצה": מחאה בזמן המשחק של יונייטד
(צילום: AP)
פורסם לראשונה: 16:10, 25.04.21