החלום של מנור סולומון נמשך. הכישרון הישראלי כבש אתמול (רביעי) את השער השני של שחטאר דונייצק ב-0:3 על וולפסבורג בגומלין שמינית גמר הליגה האירופית (1:5 בסיכום שני המשחקים) וסייע לקבוצתו להעפיל לשמונה הגדולות.
"לא יודע אם אני ג'וקר, אבל בכל פעם שאני עולה למגרש אני רוצה לעזור לקבוצה, בשערים או בישולים", אמר סולומון לאחר המשחק. "עשיתי את זה גם בליגת האלופות וגם בליגה האירופית. לא משנה מול מי נשחק ברבע הגמר, ניתן 100 אחוז".
3 צפייה בגלריה
מנור סולומון
מנור סולומון
סולומון. כוכב
(צילום: EPA)
3 צפייה בגלריה
גספריני מאושר
גספריני מאושר
מאמן אטאלנטה, גספריני. רוצה את סולומון
(צילום: getty images)
מי שלא נשארה אדישה ליכולת של סולומון היא אטאלנטה האיטלקית שהגישה לשחטאר בימים האחרונים הצעה על סף 12 מיליון אירו עבור הישראלי כדי לרכוש אותו מיידית.
סולומון, שהפך לאחד השמות החמים במועדון האוקראיני, אינו מחזיק בסעיף יציאה בחוזהו, ושחטאר אינה מתכוונת להסכים להצעה שקיבלה עליו מהאיטלקים. הישראלי סומן על ידי אטאלנטה אחרי המשחקים בין הקבוצות בשלב הבתים של ליגת האלופות כאשר כבש באחד מהם שער ניצחון בסן סירו. כמו כן, הבקיע גם מול מנצ'סטר סיטי. שחטאר יודעת שתוכל להרוויח עליו יותר מ-12 מיליון אירו, ולכן היא לא תמכור אותו עד שתגיע הצעה שתהיה לדעתה.
3 צפייה בגלריה
שחטאר מול אטאלנטה
שחטאר מול אטאלנטה
סולומון מול אטאלנטה
(צילום: AP)
אטלנטה היא היחידה שהגישה עד כה הצעה רשמית לשחטאר, אולם ישנן קבוצות נוספות שעוקבות אחריו. סוכנו גלעד קצב העריך כי בשלב הזה הוא עוד יישאר בשחטאר, שמבינה כי המניות שלו רק עולות מידי משחק, זאת עוד לפני המשחק שלה ברבע גמר הליגה האירופית. האוקראינים ישחקו ככל הנראה מול באזל, שמוליכה 0:3 על פרנקפורט מהמשחק הראשון בשמינית הגמר. המפגש בין השתיים יתקיים הערב.