ריאל מדריד, כצפוי, שוב חזרה לפסגת הליגה הספרדית. ניצחון 0:2 של הבלאנקוס על מאיורקה באצטדיון אלפרדו די סטפנו השווה את מספר הנקודות שלהם עם ברצלונה, אולם במאזן הפנימי בין השתיים ריאל עדיפה.
השחקנים של זינדין זידאן הגיעו אחרי שניצחו את ולנסיה וריאל סוסיאדד בשני המחזורים הקודמים - וגם הפעם לא הרשימו יותר מדי, אבל עשו את העבודה. ויניסיוס ג'וניור כבש כבר בדקה ה-19, סרחיו ראמוס הכפיל (56). כשנותרו שבעה מחזורים לסיום העונה, גם ריאל וגם ברצלונה יודעות שלאף אחת אסור למעוד. מה שבטוח, יש מרוץ אליפות לוהט.
6 צפייה בגלריה
סרחיו ראמוס
סרחיו ראמוס
ראמוס בטירוף
(צילום: רויטרס)

6 צפייה בגלריה
בנזמה וסדלאר
בנזמה וסדלאר
בנזמה וסדלאר
(צילום: AP)

6 צפייה בגלריה
 זינאדין זידאן
 זינאדין זידאן
זינאדין זידאן
(צילום: AFP)
בשני משחקים נוספים שנערכו מוקדם יותר הושגו שני נצחונות חוץ דחוקים: במשחק חסר חשיבות של מרכז טבלה, אוסאסונה ניצחה בחוץ 0:1 את אלאבס משער של אנטוניו לאטו בדקה ה-64. סלטה ויגו עשתה בדיוק את אותו הדבר כשהפתיע את ריאל סוסיאדד מפנדל של יאגו אספאס (45). הניצחון הרחיק את סלטה עד כדי שבע נקודות ממאיורקה, שמתחת לקו האדום.

מהלך המשחק

דקה 1': המשחק יצא לדרך
6 צפייה בגלריה
בנזמה
בנזמה
בנזמה
(צילום: AP)
7': שני נסיונות לריאל מדריד! בראשון בנזמה בעט חזק ונהדף, אחריו בייל שנעצר גם הוא.
10': איום ראשון מסוכן של מאריוקה. דני רודריגס בעט מצוין, קורטואה הדף.
19': 0:1 ריאל מדריד! מהלך קבוצתי המארחת הסתיים אצל לוקה מודריץ', שבמקום לבעוט בעצמו פירגן לווינסיוס ג'וניור שבצ'יפ מושלם הקפיץ פנימה.
6 צפייה בגלריה
וינסיוס לאחר השער
וינסיוס לאחר השער
וינסיוס לאחר השער
(צילום: EPA)
23': כמעט השני של ויניסיוס! מצב מצוין מול השער נגמר עם בעיטה שפגעה במשקוף.
43': כדור חופשי של לוקה מודריץ' נהדף על ידי ריינה.
52': וינסיוס לא עוצר! מתפרצת שלו מהאגף השמאלי הסתיימה בכדור רוחב לבנזמה שרק חיכה לכבוש, אבל בעט היישר לידיים של ריינה.
56': 0:2 לריאל מדריד! איזה שער! סרחיו ראמוס לקח כדור חופשי, ובבעיטה מדויקת עובר חומה של ארבעה שחקני מאיורקה והכפיל את היתרון עבור ריאל.
6 צפייה בגלריה
חוגג את השני. ראמוס
חוגג את השני. ראמוס
חוגג את השני. ראמוס
(צילום: AFP)
59': מאיורקה ניסתה לצמק. ג'וניור לאגו עבר בקלילות את קרבאחל ובעט לראש של בודימיר, שנגח לידיים של קורטואה.
63': קובו פרץ מימין וכמעט הצליח להגיע לשער של קורטואה, אבל בסופו של דבר הסתפק בבעיטה לרשת החיצונית.
83': היסטוריה בליגה הספרדית: לוקה רומרו בן ה-15 (ו-219 יום), שחקנה של מאיורקה, נכנס לכר הדשא והפך לשחקן הצעיר ביותר בתולדות הליגה הבכירה.

הרכבים

ריאל מדריד: תיבו קורטואה; פרלאן מנדי, דני קרבחאל, רפאל וראן, סרחיו ראמוס; לוקה מודריץ' (איסקו, 71), פדריקו ואלוורדה, גארת' בייל (מרקו אסנסיו, 71), וינסיוס ג'וניור (מראינו דיאס, 83), אדן הזאר (טוני קרוס, 62); קארים בנזמה (ברהים דיאס, 83).
מאיורקה: מאנולו ריינה; אלחנדרו פוסו, מרטין ואליינט (פראן גאמס, 61), אנטוניו ראייו, אלכסנדר סדלאר, ג'וניור לאגו (יאניס סליבור, 70); דני רודריגס, אידריסו מוחמד (לוקה רומרו, 83), אלייש פבאס (סלבה סביליה, 61), טקפוסה קובו; אנטה בודימיר (חואן הרננדס, 61).
פורסם לראשונה: 22:48, 24.06.20