בלם באיירן מינכן ניקלאס זולה נדבק בקורונה ויחמיץ את המשחקים מול רד בול זלצבורג (שלישי, 22:00) בליגת האלופות ונגד דורטמונד (שבת, 19:30) בבונדסליגה, אישרו היום (שני) במועדון.
זולה בן ה-25 ייכנס כמובן לבידוד מיידי ולפי באיירן הוא מרגיש טוב ונמצא בביתו. מבחינה מקצועית, זו מכה נוספת למאמן האנזי פליק לאחר הפציעה הקשה של המגן אלפונסו דייויס. לאחרונה סרג' גנאברי החלים מהנגיף וחזר לפעילות.
לזולה יש תשע הופעות העונה, האחרונה ב-1:2 על פ.צ קלן - הניצחון השמיני של באיירן בכל המסגרות. ההידבקות עלולה גם לגרום לו להחמיץ את המשחקים הבאים של נבחרת גרמניה, קודם מול צ'כיה (הכנה) ולאחר מכן נגד אוקראינה וספרד בליגת האומות.
זה לא נחמד לדעת שיש לך אפשרות אחת פחות", התייחס פליק לחסרונו של זולה. "היו לא מעט מקרי קורונה בכדורגל ועכשיו זה הגיע גם אלינו. אנחנו חייבים לקבל את זה. מקווה שזה ייעצר כאן. הדיווחים על עזיבת אלאבה? אני לא מרוצה שהנושא הזה עולה בשבוע חשוב כזה. הייתי שמח אם יישאר, הוא שחקן צמרת ואדם נהדר. אני משוכנע שהוא ימשיך".
1 צפייה בגלריה
פליק מאושר
פליק מאושר
האנזי פליק
(צילום: רויטרס)
על זלצבורג בה שימש כעוזר מאמן: "היא עובדת נכון במשך שנים ארוכות. יש לה שחקנים צעירים ומוכשרים, תכנית המשחק שלה מודרנית ואגרסיבית. יהיה משחק מרגש, נהנתי שם מאוד. לאון גורצקה, שלא שיחק בשבת, יהיה כשיר וגם רוברט לבנדובסקי התאמן. אני חושב שההפסקה עשתה לו טוב".