ברצלונה עבדה קשה אתמול (רביעי) כדי להשיג את הניצחון על היריבה העירונית אספניול ולהיצמד חזרה במרחק נקודה אחת מהיריבה הגדולה ומוליכת הטבלה ריאל מדריד, שתשחק מחר מול אלאבס.
כובש שער הניצחון (56) היה לואיס סוארס, רק שש דקות אחרי שאנסו פאטי הצעיר הורחק בעקבות עבירה גסה והשאיר את קבוצתו בחיסרון מספרי - לשלוש דקות בלבד עד שגם פול לוסאנו מהיריבה הורחק בעקבות עבירה דומה על ג'רארד פיקה. השורה התחתונה של הדרבי החם הייתה שאספניול יורדת לליגה השנייה באופן סופי.
2 צפייה בגלריה
סוארס חוגג
סוארס חוגג
סוארס חוגג
(צילום: רויטרס)
השער של סוארס היה ה-195 שלו בליגה, והעלה אותו למקום השלישי בטבלת כובשי בארסה בכל הזמנים, כשהוא חולף על פני לאסלו קובאלה לו 194 שערים. אגב, הוא רחוק 37 שערים מססאר רודריגס שבמקום השני, ורק... 435 מלאו מסי שבמקום הראשון.
בסיום דיבר סוארס על סגנון המשחק של אספניול כשאמר: "הם שיחקו עם חמישה שחקנים מאחור והיה קשה לנו למצוא שטחים". על המשך העונה של קבוצתו אמר האורוגוואי: "נצטרך לנצח את כל שלושת המשחקים שלנו ולחכות למעידה של ריאל מדריד. אנחנו מסתכלים רק על המשחקים של עצמנו".
2 צפייה בגלריה
קיקה סטיין ולאו מסי
קיקה סטיין ולאו מסי
קיקה סטיין ולאו מסי
(צילום: EPA)
זו הפעם השנייה שמאמן בארסה קיקה סטיין אחראי לירידת ליגה של אספניול, אחרי שעשה זאת בעבר גם ב-1993 כשחקן סנטאנדר. בסיום, המאמן שרווה קצת נחת אחרי ימים קשים של שמועות על עתידו ועל יחסיו העכורים עם לאו מסי, הודה: "זה לא היה משחק גדול שלנו, התקשינו מאוד מול ההגנה שלהם. הם עשו עבודה הגנתית מצוינת. נצטרך עכשיו לחכות ולראות מה ריאל עושה".