סערת אדן הזאר לא נעלמת כל-כך מהר. קשר ריאל מדריד, שנראה חוגג בסיום ההפסד של הבלאנקוס בחצי גמר הצ'מפיונס - שלשום בסטמפורד ברידג' - יחד עם חבריו לשעבר בצ'לסי, ממשיך לספוג אש. הפעם לא מהתקשורת הספרדית או מאוהדי ריאל, אלא מאביו של שוער הקבוצה תיבו קורטואה, תיירי.
"זה ממש לא היה חכם עבורו לעשות את זה", הסביר קורטואה האב. "הוא כנראה לא חשב על זה פעמיים, אבל התמונות האלה כואבות עבור אוהדי ריאל מדריד. אם אתה רואה שחקן שצוחק שתי דקות אחרי שהוא הודח, הייתי אומר שזה לא מקצועי".
3 צפייה בגלריה
אדן הזאר
אדן הזאר
סערה גדולה בספרד. הזאר
(צילום: AFP)
התמונה ששברה את הרשת
"הוא עדיין יכול לעזור לריאל לזכות בתואר, בארבעת המשחקים שנותרו לסיום העונה", הוסיף אביו של קורטואה. "ואז הכל יישכח. סרחיו ראמוס או מישהו מהשחקנים יצטרך לדבר איתו על זה".
העיתונאי תומאס רונסרו מ"אס" לא חסך כבר אתמול בביקורת על הבלגי: "הוא הפנים של הכישלון של ריאל. הזאר לא עשה כלום ב-89 דקות, שגם הן היו יותר מדי. הוא מסמל יותר מכל את ההדחה, ואז הוא עוד מתבדח עם חבריו לשעבר מצ'לסי. השחקן הזה לא מבין מה זו ריאל מדריד. הרענון בסגל צריך להתחיל עם מכירתו".
3 צפייה בגלריה
קורטואה מאוכזב
קורטואה מאוכזב
גם אביו לא אהב את התנהגותו של הזאר. קורטואה
(צילום: גטי אימג'ס)
הזאר עצמו החליט להגיב לסערה ופרסם התנצלות: "אני מצטער על מה שקרה. קראתי הרבה דעות על מעשיי, ואני רוצה להבהיר שלא התכוונתי לפגוע באוהדי ריאל מדריד. זה תמיד היה החלום שלי לשחק עבור ריאל מדריד והגעתי לכאן כדי לנצח. העונה עדיין לא הסתיימה ויחד נילחם על האליפות. קדימה מדריד!".

לאוטרו מרטינס יגיע דווקא לברנבאו?

ארלינג הולאנד וקיליאן אמבאפה הם השמות שהוזכרו כמעט לאורך כל השנה האחרונה בהקשר של חיזוק לריאל מדריד. והנה, כעת מגיע דיווח על שם חדש ודי מפתיע - לאוטרו מרטינס.
3 צפייה בגלריה
לאוטרו מרטינס חוגג
לאוטרו מרטינס חוגג
אוהדי ברצלונה לא יאהבו לשמוע על זה. לאוטרו מרטינס
(צילום: רויטרס)
על פי הפרסום ברדיו "קופה", בריאל כבר נמצאים במו"מ עם חלוץ אינטר, שכבש העונה 15 שערי ליגה ובישל עוד 8 בדרך לזכייה בסקודטו. העניין מפתיע כי מרטינס הוזכר עוד בקיץ כמי שנמצא בדרך הבטוח לקאמפ נואו. גם בראיון שהעניק אתמול טען כי הוא היה "מאוד קרוב לשחק עוד העונה עם לאו מסי בברצלונה".