ארלינג הולאנד נחשב יחד עם קיליאן אמבאפה ליורש של מסי ורונאלדו, ולבטח לאחד החלוצים הטובים ביותר בעולם כיום, אם לא הטוב שבהם. בנוסף, עיתוני ספרד דיווחו שהוא צפוי לעזוב את בורוסיה דורטמונד בסיום העונה ומועמד לעבור לריאל מדריד, בעוד שבאנגליה פורסם שהוא על הכוונת של מנצ'סטר סיטי וצ'לסי.
אבל כל זה לא עזר ללהיט הגדול של הכדורגל העולמי להתחמק מביקורות אחרי שלא כבש בשני המשחקים הראשונים של נבחרת נורבגיה במוקדמות המונדיאל.
3 צפייה בגלריה
ארלינג הולאנד
ארלינג הולאנד
בינתיים לא פוגע בנבחרת. ארלינג הולאנד
(צילום: EPA)
הולאנד לא מצא את הרשת בניצחון 0:3 על גיברלטר במשחק הראשון ואחרי שהוא וחבריו הובסו 3:0 על ידי טורקיה בבית במשחק בו הוחלף הביקורות רק הלכו וגברו.
"ארלינג זכה לשבחים רבים על היכולת שהוא מפגין בבורוסיה דורטמונד, וגם על הדרך בה התמודד בקבוצה שלו עם משברים, אבל פה אנחנו לא רואים מזה שום דבר", טען מגן העבר של ליברפול ונבחרת נורבגיה, ג'ון ארנה ריסה.
3 צפייה בגלריה
ארלינג הולאנד
ארלינג הולאנד
"לא מפגין בנבחרת את אותו הביטחון". ארלינג הולאנד
(צילום: AP)
פרשן הטלוויזיה הנורבגית, ברנט הולסקר (כדורגלן ולרנגה ומולדה לשעבר), הוסיף: "זה מאכזב, לא ראינו את הביטחון שהתרגלנו לראות אצל הולאנד. הוא פשוט מרים ידיים. אני לא חושב שזה נובע מחוסר רצון, אבל הוא לא מקרין את אותו הדבר וזה סימן מסוכן".
בעיתון "אפטן פופטן" נכתב: "התבוסה לטורקיה הייתה סטירה בפנים של הכדורגל שלנו. כולנו שמחנו על הווינריות שהולאנד מציג בדורטמונד, אבל האם הוא מגלה את אותה המחויבות בנבחרת? הוא נראה אדיש ומנותק במשחק, כאילו לא היה שם בכלל. האם ככה נראה מנהיג? איך הוא לא מראה את האכזבה שלו?".
הערב (21:45) תהיה להולאנד הזדמנות לסתום כמה פיות כאשר נורבגיה תתמודד בחוץ נגד מונטנגרו במחזור השלישי במוקדמות. המאמן סטאלה סולבאקן ביקש מהעיתונאים להפחית מהלחץ על הולאנד: "הקריירה הבינלאומית שלו רק החלה ועדיין נמצאת בשלב מאוד מוקדם. אנחנו צריכים לשחק טוב יותר וליצור עבורו הזדמנויות".
3 צפייה בגלריה
ארלינג הולאנד
ארלינג הולאנד
בדורטמונד הולאנד כבר התמודד עם משברים
(צילום: EPA)
חברו של הולאנד לנבחרת, מרטין אודגארד, הצטרף למסנגרים: "אנחנו צריכים להשתמש בארלינג טוב יותר".