זה לקח לו זמן, אבל שון וייסמן מתחיל לפרוע את השטרות בוויאדוליד. אחרי הצמד שכבש מוקדם יותר העונה, הישראלי הוסיף אמש (שבת) שער נוסף, והעניק במו רגליו שלוש נקודות יקרות לקבוצתו במשחק החוץ מול חטאפה (0:1). בעקבות הניצחון עלתה ויאדוליד אחרי זמן רב מעל הקו האדום ויש לה 18 נקודות.
בתקשורת הספרדית החמיאו מאוד לווייסמן. "השער שלו נראה הכי קל בעולם, אבל התנועה שלו לקבל את הכדור ולשים את הרגל בצורה מושלמת עוד לפני שקיבל את המסירה מקיקה פרס הייתה מדהימה", צייץ צ'וס רודריגס, כתב "מארקה" שמסקר את הקבוצה.
1 צפייה בגלריה
שון וייסמן
שון וייסמן
וייסמן והחברים חוגגים אחרי השער
(צילום: EPA)
בחשבון הטוויטר הרשמי של הליגה הספרדית אף העלו תמונה של החלוץ אחרי השער עם הכיתוב: "וייסמן=אייס-מן". מאמן ויאדוליד, סרחיו גונסאלס החמיא לישראלי וגם למבשל השער קיקה פרס: "שניהם עשו עבודה נהדרת והיו פשוט יוצאים מן הכלל. אנחנו צריכים למצוא יותר דרכים שהם ישתפו פעולה כי הם שחקנים איכותיים. הם נותנים לנו אינטנסיביות ויציבות".
למרות הדברים הללו, גונסאלס הודה שקבוצתו מחפשת חלוץ נוסף, מה שעשוי לפגוע בדקות המשחק של וייסמן: "זה ברור שאחרי הפציעה של מרקוס אנדרה אנחנו צריכים עוד חלוץ. נראה מה אפשר להביא ומי יכול לחזק אותנו. אבל בלי ספק אנחנו חייבים חיזוק בחוד".
הציוץ המחמיא בטוויטר של הליגה הספרדית
ביום ראשון הבא (22:00) יארחו ויאדוליד ו-וייסמן את ולנסיה, שירדה אל מתחת לקו האדום. ניצחון ירחיק אותם עוד יותר מהתחתית ועשוי אפילו לעלות אותם למרכז הטבלה.