המחזורים בליגות האירופיות הבכירות יצאו לדרך הערב (שישי) עם מספר משחקים מעניינים. לאחר שחזרה לנצח במחזור שעבר בליגה הגרמנית, באיירן מינכן שוב מעדה ונפרדה ב-2:2 בלבד מפרייבורג לאחר שספגה שער שוויון דרמטי בדקה ה-87. בליגה הצרפתית, פריז סן ז'רמן נפרדה ב-0:0 בחוץ ממונאקו. באיטליה, מילאן השיגה ניצחון חוץ דרמטי וחשוב, 0:1 על לאציו, שקירב עד כדי נקודה מיובנטוס שבמקום השלישי.
בהולנד, לאחר שעלו לגמר הגביע לראשונה מזה 23 שנה, ניימיכן וצ'ארון שרי חגגו עם 2:5 גדול בחוץ על וולנדהאם במסגרת המחזור ה-24 בליגה. הקשר המושאל ממכבי חיפה נכנס כמחליף בדקה ה-67 והפעם לא כבש או בישל.
1 צפייה בגלריה
שחקן באיירן מינכן הארי קיין
שחקן באיירן מינכן הארי קיין
באיירן שוב איכזבה. הארי קיין
(Kai Pfaffenbach/Reuters)
פרייבורג - באיירן מינכן 2:2 | האלופה, שמסתמנת כאלופה היוצאת, ניצחה 1:2 במחזור הקודם את לייפציג וחזרה למסלול הניצחונות לאחר שני הפסדים רצופים, אך הערב היא חזרה לסורה ואיבדה שתי נקודות יקרות במשחק החוץ בפרייבורג מול הקבוצה מהמקום התשיעי בטבלת הבונדסליגה.
המארחת עלתה ליתרון בדקה ה-12 משער של כריסטיאן גונתר, אך מאתיס תל החזיר את הצבע לפנים של תומאס טוכל עם שער שוויון בדקה ה-35, וג'מאל מוסיאלה קבע מהפך בדקה ה-75. עם זאת, לוקאס הולר השווה עם שער דרמטי בדקה ה-87, ולברקוזן תוכל להגדיל את הפער בפסגה לעשר נקודות אם תנצח ביום ראשון את קלן.
מונאקו - פריז סן ז'רמן 0:0 | אלופת צרפת מסיימת משחק שני ברציפות בליגה ללא ניצחון. לאחר ה-1:1 הביתי מול נאנט, החבורה של לואיס אנריקה סיימה בתיקו מאופס בחוץ מול מונאקו השלישי בקרב צמרת שסיפק 28 בעיטות לשער, אך לא הניב שערים. ברסט השנייה תקווה לנצל את איבוד הנקודות של המארחת כדי לפתוח ממנה פער של ארבע נקודות. בפתיחת המחצית השנייה קיליאן אמבאפה הוחלף ובמקום לשבת על הספסל עלה ליציע.
לאציו - מילאן 1:0 | לאחר שהשיגה נקודה בשני משחקיה האחרונים בסריה א', הקבוצה של סטפנו פיולי נראתה בדרך לעוד משחק ללא ניצחון, על אף שהביאנקונרי נותרו בעשרה שחקנים החל מהדקה ה-57 בעקבות הרחקה של לוקה פלגריני (שראה שני צהובים תוך שבע דקות). עם זאת, נואה אוקאפור המחליף חילץ לרוסונרי שלוש נקודות חשובות עם שער דרמטי בדקה ה-88, וקירב את מילאן למרחק של נקודה מיובנטוס שבמקום השני. בתוספת הזמן לאציו נותרה גם בשמונה משחקנים לאחר שאדם מארוסיץ' ראה אדום ישיר (90+5) ושתי דקות לאחר מכן גם מתאוס גנדוזי הורחק.
בליגה של איחוד האמירויות התקיימו שלושה משחקים. מונס דאבור כבש את שערו השני העונה במדי שבאב אל-אהלי, שניצחה 0:3 בחוץ חורפאקאן והתקרבה בטבלה לאל-עין, בה משחק עומר אצילי, שנמצאת במקום השלישי (אל-אהלי שלישית עם נקודה פחות ממנה). החלוץ נכנס כמחליף בפתיחת המחצית השנייה וכבש את השער השלישי של קבוצתו בדקה ה-83. את שני השערים הקודמים כבש מי שבישל לדאבור, יורי (74 ו-77).
במשחק נוסף, אמירייטס קלאב, בה משחק דיא סבע הפסידה 2:0 לאמג'אן בקרב תחתית והיא ממשיכה לסגור את טבלת הליגה הבכירה באיחוד האמירויות. בדומה לדאבור, גם סבע עלה כמחליף בדקה ה-46, אך הוא לא הצליח לעזור לחבריו להימנע מהפסד ליגה עשירי ברציפות.